dodano: 2011-05-04 12:29 | aktualizacja:
2011-05-04 14:16
autor: Anita Dąbek |
źródło: 4fun Media/i-music.com.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przypomnijmy, że
28 lutego br. zarząd 4fun Media S.A. złożył wniosek koncesyjny do KRRiT w sprawie uruchomienia kanału muzycznego
TV.DISCO. Ma być nadawany całodobowo i dostępny w renomowanych sieciach kablowych oraz w platformach cyfrowych. Dystrybucja będzie w wersji FTA (niekodowany). To trzecia stacja muzyczna w portfolio 4fun Media S.A. (po
4fun.tv i rebel:tv).
TV.DISCO to kanał muzyczny, który jako alternatywa dla istniejących stacji muzycznych pop i pop-dance, ma wypełnić kolejną niszę rynkową. TV.DISCO będzie prezentować ściśle sprofilowane gatunki muzyczne, rzadko goszczące dziś w stacjach telewizyjnych:
disco, dance, techno, disco polo, house, eurodance. W nowej stacji królować będą hity z lat 80. i 90. (ABBA, Boney M, Bad Boys Blue, Modern Talking), muzyka dance (Anthony Moon, Alchemist Project, East Clubbers), disco polo (Bayer Full, Boys, Spike, Tomasz Niecik), listy przebojów, nowy format interaktywny „Niech żyje balet”, oraz tematyczne pasma muzyczne. Gotowa jest już wystarczająca baza teledysków i zawartość programowa do startu stacji. Uruchomienie TV.DISCO pozwoli na pozyskanie 4fun Media S.A. nowej grupy odbiorców – osób z miast poniżej 5 tysięcy, mieszkańców w wieku +16.
Pomysł na uruchomienie TV.DISCO jest uzasadniony brakiem konkurencji w tym segmencie rynku oraz świadomością wielkiego potencjału komercyjnego nowej stacji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.