dodano: 2011-03-14 12:03 | aktualizacja:
2011-03-14 13:41
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: broadbandtvnews/euronews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pozycją lidera wciąż może cieszyć się
Eurosport, który prowadzi z cotygodniowym zasięgiem
45,2 proc. i codziennym -
28,4 proc. Z kolei muzyczna stacja
MTV dociera tygodniowo do 25,9 proc. widzów, podczas gdy
ARTE do 22,6 proc. (codzienny zasięg to 6,1 proc.).
W rankingach oglądalności - stosując statystyki tygodniowej oglądalności - spośród kanałów informacyjnych
euronews znalazł się na pierwszym miejscu z wynikiem - 15,4 proc., następnie
CNN - 14,9 proc. i
Sky News - 14,6 proc. W przypadku statystyk dziennych i miesięcznych -
euronews był drugi.
W Wielkiej Brytanii pierwsze miejsce zajął
Sky News z dziennym zasięgiem - 4,6 proc., a
CNN był trzeci z 3,1 proc.
Największą znajomością wśród widzów po raz kolejny cieszy się
MTV, aż 92,6 proc. twierdzi, że słyszało o tym kanale. Kolejno za nim są
BBC World News, który zna 86,3 proc. i
National Geographic Channel - 84,8 proc.
Wśród marek stosunkowo nowych
Russia Today zna 16,7 proc., a
Al Jazeera w języku angielskim 52,3 proc. (badanie zostało zakończone przed ostatnimi wydarzeniami na Bliskim Wschodzie).
W zestawieniach miesięcznych dla połączonych usług telewizyjnych i internetowych
CNN zajęło pierwszą pozycję z wynikiem 41,1 proc., następnie
BBC World wraz ze stronami
BBC (40 proc.),
euronews (30,6 proc.) i
Sky News (28,3 proc.).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.