dodano: 2011-03-04 14:52 | aktualizacja:
2011-03-05 11:15
autor: Anita Dąbek |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Uważamy, że mamy lokalną przewagę poprzez niemiecką, tradycyjną siłę w przemyśle motoryzacyjnym - wyjaśnia Kröhne. Jako przykład podał marki
BMW, Mercedes, Porsche i Audi, które są znane i popularne w innych krajach. -
Ten blask będzie przyświecać kanałowi - dodał.
Jako region docelowy dla
Motorvision TV International Kröhne widzi
Zjednoczone Emiraty Arabskie, gdzie luksusowe samochody odgrywają ważną rolę. Wskazuje także
Amerykę Północną i Południową oraz
Azję. -
Naszym modelem jest Fashion TV, który stał się międzynarodowym kanałem o modzie z ogólnoświatową dystrybucją. Chcemy stać się pierwszym międzynarodowym kanałem HD dla fanów motoryzacji - powiedział Kröhne.
Na swoich rodzimych rynkach, Niemczech i Austrii, Motorvision TV można odbierać wyłącznie w ramach platformy płatnej telewizji
Sky Deutschland. Kanał, który pokazuje zarówno własne, jak i nabyte produkcje, takie jak serię BBC
„Top Gear”, dociera do wszystkich 2,65 mln abonentów Sky poprzez pakiet podstawowy
Sky Welt.
Opłaty od Sky, własna infrastruktura produkcyjna i duże archiwum pozwoliły Motorvision TV uzyskać rentownym od momentu jego uruchomienia w dniu
4 lipca 2009 r., powiedział Kröhne. Niemiecki kanał będzie simulcastem HD prawdopodobnie od 2013 r., kiedy dojdzie do przedłużenia umowy ze Sky.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.