dodano: 2011-02-14 17:16 | aktualizacja:
2011-02-15 10:09
autor: Rafał Olchowik |
źródło: rian
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Grupę docelową kanału będą stanowić osoby pracujące w wieku 20-50 lat, natomiast podstawową grupą będą widzowie w wieku 25-40 lat.
Przed nowym projektem stoi wiele zadań, m.in. popularyzacja rosyjskiej nauki. Twórcy
Nauka 2.0 chcą w łatwy i tani sposób przekazać widzom informacje o odkryciach naukowych na świecie, ciekawych wynalazkach, osiągnięciach i nowych technologiach. Konkurencją dla
Nauka 2.0 będą zagraniczne telewizje popularnonaukowe, takie jak
National Geographic. Spośród rosyjskich stacji, takiej konkurencji nie ma, zauważa Miednikow.
W ramówce
Nauka 2.0 znajdzie się wiele programów własnej produkcji. Pozostałą część wypełnią programy zakupione i materiały archiwalne
VGTRK. Jeśli chodzi o zagranicznych producentów, na antenie kanału będzie można obejrzeć filmy dokumentalne takich marek jak
BBC,
National Geographic,
Off The Fense,
Parthenon,
ZDF i
ZED.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.