dodano: 2011-01-27 15:01 | aktualizacja:
2011-01-27 15:31
autor: Anita Dąbek |
źródło: Przegląd Sportowy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spółka Ekstraklasa oczekuje jednak więcej, bo
co najmniej 450 mln zł. Jej zdaniem obecny produkt jest atrakcyjniejszy ze względu na koniunkturę związaną z EURO 2012.
Aby zmobilizować nadawców do zaoferowania większej kwoty za prawa telewizyjne, spółka powróciła do pomysłu uruchomienia kanału
Ekstraklasa TV. W tym przypadku Ekstraklasa nie sprzedałaby praw medialnych, ale stworzyłaby swój własny program, który następnie zaoferowałaby operatorom platform satelitarnych i sieci kablowych. Zaowocowałoby to znacznym wzrostem zasięgu dla transmisji z meczów ligi. Aby oglądać mecze Ekstraklasy, widzowie musieliby wtedy kupić pakiet zawierający program Ekstraklasa TV. Według wstępnego biznesplanu Ekstraklasy, opłata za kanał wynosiłaby
ok. 15 zł miesięcznie.
Według „Przeglądu Sportowego”, ITI z poparciem Telekomunikacji Polskiej mogą wyciągnąć asa z rękawa. Wraz z ofertą kupna praw telewizyjnych zaproponują, by sponsorem tytularnym ligi został
Orange.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.