Nowy serwis VOD Kinoplex.gazeta.pl oferuje internautom bezpłatne, legalne filmy online w zamian za oglądanie powiązanych z nimi reklam. Oferta reklamowa serwisu obejmuje popularne formaty reklamy wideo, sponsoring premier filmowych, katalogów filmów i całego serwisu oraz niestandardowe rozwiązania reklamowe. Sponsorem startu serwisu jest sieć FreeM.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kinoplex.gazeta.pl prezentuje obecnie kilkadziesiąt filmów fabularnych i dokumentalnych od takich partnerów jak SPI International, National Geographic (Grupa FOX International Channels Poland), Vivarto oraz Art House. Oferta serwisu będzie sukcesywnie powiększana o kolejne produkcje filmowe.
Na internautów czekają takie hity kinowe jak: "Godziny", "Miasto Boga", "Burza Hormonów", "Adrenalina", "Papryka, sex i rock'n'roll" i wiele innych. Aby dowiedzieć się jak działa Kinoplex.gazeta.pl, wystarczy kliknąć tutaj.
Startowi serwisu towarzyszy kampania wizerunkowa. Działania promocyjne obejmują internet (serwisy należące do Agory, m.in. Gazeta.pl, Plotek.pl, Deser.pl, CJG.Gazeta.pl) i prasę (dodatki tematyczne do „Gazety Wyborczej”, m.in. „Gazeta Co Jest Grane”). Kampanię zaplanował dział promocji Gazeta.pl.
Poza serwisem Kinoplex.gazeta.pl w ofercie audiowizualnej Agory znajduje się obecnie telewizja internetowa Gazeta.tv, platforma z serialami internetowymi TiVi.pl oraz serwis z kanałem telewizji internetowej Tuba.tv.