dodano: 2011-01-25 16:47 | aktualizacja:
2011-01-25 17:36
autor: Rafał Olchowik |
źródło: tv.net.ua
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Inicjatorem tego pomysłu jest rosyjskie przedstawicielstwo amerykańskiej korporacji
Hearst Corporation, właściciela marki
Cosmo.
Teraz całe zdobyte doświadczenie możemy wykorzystać nie w ramach jednego programu telewizyjnego, a w formie całego kanału, komentuje biuro prasowe.
Dla nas jest to wielki sukces. Program „Cosmopolitan. Videoversiya” nie stoi w miejscu, a idzie dalej, z powodzeniem się rozwijając i zdobywając coraz większe znaczenie, komentują główne twarze stacji Viktoria Bonya i Dmitrij Olenin.
My oczywiście, na razie nie będziemy ujawniać wszystkich tajemnic, ale obiecujemy, że znajdziecie Państwo wiele nowych niespodzianek, dodają.
Na razie nie są znane szczegóły na temat dystrybucji kanału
Cosmopolitan w Rosji.
Marka
Cosmopolitan jest bardzo dobrze znana na całym świecie - również w Polsce za sprawą wydawanego czasopisma dla młodych dziewczyn o takiej samej nazwie. Producentem magazynu na nasz kraj jest spółka
Marquard Media Polska.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.