dodano: 2010-11-04 15:40 | aktualizacja:
2010-11-04 16:01
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z ogólnoświatowymi tendencjami, również
w Polsce systematycznie rośnie popularność potrójnej usługi – telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu i telefonii. Na koniec III kwartału liczba sprzedanych przez UPC usług (RGU) przekroczyła
1 732 000, a od początku 2010 roku klienci UPC zakupili ich ponad
70 900.
Międzynarodowe doświadczenie UPC pomaga wdrażać w Polsce najwyższe światowe standardy w zakresie telekomunikacji i mediów. Interaktywna telewizja cyfrowa z szeregiem dogodnych funkcjonalności jak np. nagrywanie i zatrzymywanie telewizji na żywo, superszybki Internet i telefon z atrakcyjnymi taryfami m.in. umożliwiającymi nielimitowane połączenia w ramach abonamentu, odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników.
Dzięki realizowanej od lat strategii innowacyjności, mimo rosnącej konkurencji na rynku, UPC konsekwentnie wyznacza trendy, przyczyniając się do realizacji założeń Europejskiej Agendy Cyfrowej (EAC), zarówno poprzez ofertę dostępu do superszybkiego Internetu, jak i aktywne przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. Jednym z celów EAC jest zapewnienie dostępu do szybkiego Internetu tak, aby w roku 2020 co najmniej połowa mieszkańców Europy miała dostęp do łączy o minimalnej przepustowości 100 Mb/s, a wszyscy Europejczycy do łączy o przepustowości co najmniej 30 Mb/s. UPC Polska już dziś spełnia ambitne cele Europejskiej Agendy Cyfrowej, dostarczając Internet o prędkości do 120 Mb/s, a dzięki wysokim inwestycjom wyznacza kierunki rozwoju dla całego sektora usług szerokopasmowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.