reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

332 tys. klientów telewizji cyfrowej UPC

dodano: 2010-11-04 15:40 | aktualizacja: 2010-11-04 16:01
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: UPC

Logo_UPC_New_2007 Ponad milion klientów telewizji, w tym 332 000 klientów telewizji cyfrowej, 216 000 abonentów telefonu stacjonarnego i pół miliona użytkowników szerokopasmowego Internetu – to wynik z jakim UPC Polska, wiodący dostawca potrójnej usługi telewizji, Internetu i telefonu, rozpoczął ostatni kwartał roku. Inwestycje operatora w unowocześnianie sieci i usług, przyczyniają się do rozwoju społeczeństwa cyfrowego i rynku usług szerokopasmowych, jednego z najważniejszych kół napędowych innowacyjnej gospodarki.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z ogólnoświatowymi tendencjami, również w Polsce systematycznie rośnie popularność potrójnej usługi – telewizji cyfrowej, szerokopasmowego Internetu i telefonii. Na koniec III kwartału liczba sprzedanych przez UPC usług (RGU) przekroczyła 1 732 000, a od początku 2010 roku klienci UPC zakupili ich ponad 70 900.

Międzynarodowe doświadczenie UPC pomaga wdrażać w Polsce najwyższe światowe standardy w zakresie telekomunikacji i mediów. Interaktywna telewizja cyfrowa z szeregiem dogodnych funkcjonalności jak np. nagrywanie i zatrzymywanie telewizji na żywo, superszybki Internet i telefon z atrakcyjnymi taryfami m.in. umożliwiającymi nielimitowane połączenia w ramach abonamentu, odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników.

Dzięki realizowanej od lat strategii innowacyjności, mimo rosnącej konkurencji na rynku, UPC konsekwentnie wyznacza trendy, przyczyniając się do realizacji założeń Europejskiej Agendy Cyfrowej (EAC), zarówno poprzez ofertę dostępu do superszybkiego Internetu, jak i aktywne przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. Jednym z celów EAC jest zapewnienie dostępu do szybkiego Internetu tak, aby w roku 2020 co najmniej połowa mieszkańców Europy miała dostęp do łączy o minimalnej przepustowości 100 Mb/s, a wszyscy Europejczycy do łączy o przepustowości co najmniej 30 Mb/s. UPC Polska już dziś spełnia ambitne cele Europejskiej Agendy Cyfrowej, dostarczając Internet o prędkości do 120 Mb/s, a dzięki wysokim inwestycjom wyznacza kierunki rozwoju dla całego sektora usług szerokopasmowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...