reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

13TH STREET Universal w największych kablówkach

dodano: 2010-10-20 17:07 | aktualizacja: 2010-10-20 17:26
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: 13th Street Universal

13th Universal Firma Universal Networks International (UNI) na początku września br. ogłosiła swoje plany związane ze zmianą w Polsce nazwy Hallmark Channel na 13TH STREET Universal. Zmiana ta nastąpiła 13 września 2010 roku. Na kanale 13TH STREET emitowane są  najlepsze, najbardziej lubiane i cenione przez widzów programy Hallmark Channel, a także ekskluzywne, premierowe filmy i seriale.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał 13TH STREET Universal jest dostępny w ofercie największych sieci telewizyjnych w Polsce, takich jak UPC Polska, CYFRA +, Multimedia Polska, Toya czy Vectra.

W związku z rebrandingiem kanału, Universal Networks International podjął ścisłą współpracę ze wszystkimi kluczowymi operatorami kablowymi i platformami cyfrowymi posiadającymi w swojej ofercie kanał Hallmark.

Współpraca z operatorami opierała się w dużej mierze na działaniach informacyjno-edukacyjnych wewnątrz firm a także na działaniach skupiających się wokół abonentów danego operatora.

Stale odświeżamy naszą ofertę programową, więc tym bardziej cieszymy się kiedy to nadawcy, podążając za potrzebami widzów, dbają o świeżość w wizerunku i ofercie programowej swoich kanałów. Bardzo pozytywnie odbieramy rebranding Hallmark Channel na 13TH STREET Universal. O zmianie nazwy poinformowaliśmy w pierwszej kolejności naszych pracowników obsługi klienta, zarówno konsultantów call center jak i pracowników w lokalnych biurach. Wykorzystaliśmy w tym celu materiały otrzymane od nadawcy. Nowa nazwa kanału stała się dla nas również idealną okazją do zorganizowania wspólnego konkursu dla abonentów. W październiku będziemy go komunikować spotami emitowanymi na programach lokalnych, informacjami na kanałach planszowych, na naszej stronie internetowej, oraz poprzez kanał komunikacyjny, który coraz częściej wykorzystujemy, czyli nasz profil na serwisie Facebook. Dodatkowo z biurach obsługi klienta pojawią się plakaty i ulotki 13TH STREET Universal. Atrakcyjne nagrody zagwarantują nam dużą popularność całej akcji. – powiedziała Karina Rompa, specjalista ds. usługi telewizyjnej w VECTRA SA.

Działania wewnątrz firm miały na celu przede wszystkim poinformowanie oraz przeszkolenie pracowników call center, jak to miało miejsce w przypadku UPC Polska, CYFRY + czy Vectry, a swym zasięgiem obejmowały aktywności takie jak wewnętrzny newsletter, oraz pakiet materiałów promocyjnych dla pracowników.

Hallmark Channel był jednym z najbardziej popularnych  kanałów filmowych w ofercie UPC, dlatego zmiana nazwy na 13TH STREET Universal wymagała specjalnie przygotowanej komunikacji do naszych klientów.  Odbył się konkurs dla abonentów, a do obsługi klienta i działu sprzedaży została skierowana specjalna akcja edukacyjna, która ułatwiła implementację nowej nazwy. Liczymy, że kanał 13TH STREET Universal będzie tak samo popularny jak Hallmark - powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, UPC Polska.

Współpraca między kanałem a poszczególnymi operatorami polegała również na bezpośrednim dotarciu do klientów operatora. Jednym z takich działań były konkursy dla abonentów. W akcję konkursową zaangażowały się UPC Polska, Toya oraz Vectra. Analogiczne działania przeprowadzone będą we współpracy z siecią Multimedia Polska.

O wszelkich nowościach i zmianach programowych informujemy abonentów zgodnie z przyjętymi przez nas standardami komunikacji. Tak było i w tym przypadku. Otrzymaną od nadawcy prezentację i informację o zmianie nazwy kanału wykorzystało Biuro PR w komunikacie do mediów; stendy, ulotki, plakaty i gadżety pracownicy Departamentu Marketingu i Produktów  rozesłali do Biur Obsługi Klientów. Nasze telefoniczne biuro CC i pracownicy obsługujący klientów w BOK-ach dostali precyzyjną informację, którą przekazują zainteresowanym. Nowym, atrakcyjnym kanałem informacji staje się interaktywna telewizja aMazing dostępna w sieci Multimediów. System komunikacji zwrotnej, zastosowany jedynie w sieci Multimediów, pozwala na aktywny, w czasie rzeczywistym, udział widzów w konkursach promujących ofertę kanału 13TH STREET. Atrakcyjne nagrody skutecznie zachęcają widzów do wzięcia udziału w zabawie. Redakcja magazynu aMazing (dwumiesięcznik, dostarczany  do abonentów telewizji cyfrowej) zamieściła na okładce najnowszego numeru   Missy Peregrym, gwiazdę serialu Nowe gliny, a wewnątrz numeru wywiad, w którym promuje serial i kanał. – powiedziała Edyta Bukowska, kierownik ds.contentu w Pionie Strategii i Rozwoju Multimedia Polska.  

Kampania promocyjna kanału 13TH STREET Universal wspierana jest materiałami POSM takimi jak standy, ulotki, plakaty i gadżety, które umieszczone są w punktach sprzedaży poszczególnych operatorów zlokalizowanych na terenie całej Polski. W akcji uczestniczą zarówno CYFRA +, Mulitmedia Polska, Vectra jaki i UPC Polska czy Toya.

Universal Networks International podjęło współpracę z operatorami na wielu płaszczyznach, wychodząc zarówno do klientów jak i dbając o wysoki poziom poinformowania pracowników poszczególnych sieci na temat wprowadzanych zmian. W celach promocji wykorzystane były również wewnętrzne środki przekazu jak ekspozycja materiałów promocyjnych i informacyjnych na temat kanału 13TH STREET Universal na wewnętrznych kanałach informacyjnych (UPC Polska, Mulimedia, Toya) oraz reklamy w magazynach aMazing (Mulimedia Polska), Plus+ (CYFRA +) i w Magazynie Abonenta TOYA czy też konkursy antenowe w aMazing TV (Multimedia Polska) i na kanale telewizyjnym sieci TOYA.

W sieci Toya oprócz standardowych narzędzi dotarcia do abonentów - mam tu na myśli ulotki i plakaty w Biurach Obsługi Abonenta, przeszkolenie pracowników call center i przedstawicieli handlowych oraz informacje na stronie internetowej i planszowym kanale „TOYA Info” -  mamy też możliwość poinformowania o wprowadzeniu 13TH STREET do oferty programowej za pośrednictwem naszego własnego kanału telewizyjnego. Tam właśnie, w audycji „To i Owo na ekranie” , informujemy o zmianach,  emitujemy spoty reklamowe 13TH STREET. Przeprowadziliśmy także konkurs dla widzów tego programu z nagrodami od nadawcy. O zmianie nazwy kanału poinformujemy także w najnowszym wydaniu Magazynu Abonenta TOYA - mówi Andrzej Pasowski, dyrektor marketingu Spółki TOYA.

Kanał 13TH STREET Universal dostępny jest dla polskich widzów od 13 września 2010 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

259 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...