reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

W ASTER nawet o połowę taniej

dodano: 2010-09-29 10:21 | aktualizacja: 2010-09-29 10:57
autor: Anita Dąbek | źródło: Aster

Aster ASTER - o - NOMICZNE promocje, pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa ASTER. Operator zachęca w niej do zakupu swoich usług w pakietach, oferując nawet 50% rabat. Działania marketingowe będą prowadzone do połowy grudnia. Kampania będzie realizowana w dwóch etapach. W pierwszym, który właśnie się rozpoczął, emitowane będą spoty radiowe skierowane zarówno do młodych, jak i starszych odbiorców.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Reklamy będą mieli okazję usłyszeć słuchacze RMF Maxxx (w Krakowie i Zielonej Górze), Eski (w Warszawie) oraz radia Złote Przeboje (w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze). Od 1 października, kampania obejmie swoim zasięgiem także prasę, telewizję, kina (Multikino), Internet oraz outdoor i środki komunikacji miejskiej.

- Chcemy pokazać, że klient ASTER może stworzyć własny, dostosowany do swoich potrzeb pakiet usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet do 50%. Kombinacji jest mnóstwo, bo obok pakietów telewizji cyfrowej i analogowej, szerokopasmowego Internetu, oferujemy również Internet mobilny, telefonię stacjonarną i komórkową. Abonenci ASTER mogą także skorzystać z wypożyczalni filmów VoD. - tłumaczy Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.

Reklamy ASTER prezentujące atuty oferty operatora będą emitowane w prasie (Metro, Gazeta Wyborcza oraz Gazeta Lubuska), telewizji (na kanałach TVP INFO oraz na kanałach tematycznych TVN) oraz w pięciu kinach sieci Multikino. Kampanię uzupełni reklama w Internecie - na portalach Onet.pl, Gazeta.pl, Iplex.pl - oraz na nośnikach zewnętrznych (ASTER zdecydował się na zastosowanie nieinwazyjnych nośników - citylightów). Reklama pojawi się także w warszawskim metrze, tramwajach oraz na ekranach telewizorów w sklepach Saturn i Media Markt. Równolegle będą prowadzone działania BTL w salonach ASTER.

Za przygotowanie kreacji do kampanii oraz za zakup i zaplanowanie mediów odpowiada Agencja White Rabbit. Natomiast koncepcję kreatywną kampanii na potrzeby Internetu adaptowała agencja OS3 multimedia, a zakupem kampanii w Internecie zajął się dom mediowy Value Media.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik FindSAT VF-6800 PRO Combo (WS-6944P) DVB-S/S2/T/T2/C2

Miernik dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, DVB-T/T2, DVB-C/C2 w...

439 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...