dodano: 2010-09-29 10:21 | aktualizacja:
2010-09-29 10:57
autor: Anita Dąbek |
źródło: Aster
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Reklamy będą mieli okazję usłyszeć słuchacze
RMF Maxxx (w Krakowie i Zielonej Górze),
Eski (w Warszawie) oraz radia
Złote Przeboje (w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze). Od 1 października, kampania obejmie swoim zasięgiem także prasę, telewizję, kina (Multikino), Internet oraz outdoor i środki komunikacji miejskiej.
-
Chcemy pokazać, że klient ASTER może stworzyć własny, dostosowany do swoich potrzeb pakiet usług telekomunikacyjnych, dzięki czemu może zaoszczędzić nawet do 50%. Kombinacji jest mnóstwo, bo obok pakietów telewizji cyfrowej i analogowej, szerokopasmowego Internetu, oferujemy również Internet mobilny, telefonię stacjonarną i komórkową. Abonenci ASTER mogą także skorzystać z wypożyczalni filmów VoD. - tłumaczy Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.
Reklamy
ASTER prezentujące atuty oferty operatora będą emitowane w prasie (Metro, Gazeta Wyborcza oraz Gazeta Lubuska), telewizji (na kanałach TVP INFO oraz na kanałach tematycznych TVN) oraz w pięciu kinach sieci Multikino. Kampanię uzupełni reklama w Internecie - na portalach Onet.pl, Gazeta.pl, Iplex.pl - oraz na nośnikach zewnętrznych (ASTER zdecydował się na zastosowanie nieinwazyjnych nośników - citylightów). Reklama pojawi się także w warszawskim metrze, tramwajach oraz na ekranach telewizorów w sklepach Saturn i Media Markt. Równolegle będą prowadzone działania BTL w salonach ASTER.
Za przygotowanie kreacji do kampanii oraz za zakup i zaplanowanie mediów odpowiada
Agencja White Rabbit. Natomiast koncepcję kreatywną kampanii na potrzeby Internetu adaptowała agencja
OS3 multimedia, a zakupem kampanii w Internecie zajął się dom mediowy
Value Media.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.