dodano: 2010-09-24 11:21 | aktualizacja:
2010-09-24 12:23
autor: Anita Dąbek |
źródło: Przegląd Sportowy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ze zmian skorzystają nie tylko kibicie, ale także nadawcy, którzy znajdą więcej miejsca na transmisje innych wydarzeń, a ciekawy poniedziałkowy mecz przyciągnie przed telewizory wielu widzów. Do tego magazyn ligowy w kanale otwartym zostanie przeniesiony na poniedziałek, co również wpłynie na większą oglądalność. Minusem może być to, że kibice, kupujący karnety na całą rundę, nie będą wiedzieć, czy mecz odbędzie się w piątek czy aż trzy dni później. Może to zmniejszyć popyt na karnety. Martwią się tym kluby, które mogą w ten sposób stracić wpływy pieniężne.
Wynegocjowane kwoty przy sprzedaży praw telewizyjnych będą obowiązywać przez trzy lata. Ekstraklasa liczy, że dzięki takiemu terminarzowi zarobi tyle, że nawet mniejsza frekwencja na stadionach nie będzie problemem.
Szczegóły oferty przetargowej zostaną ogłoszone
w październiku br. Obecnie prawa posiadają
CANAL+ i Orange sport, którzy zapłacili za to
360 mln zł. Nowego nabywcę praw telewizyjnych zostanie wyłoniony najpóźniej
w styczniu 2011 r.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.