reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg




Wystartowała kampania reklamowa Ligi Mistrzów UEFA

dodano: 2010-09-13 17:40 | aktualizacja: 2010-09-14 10:23
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: n.pl

n logo Wystartowała kampania reklamowa piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA oraz nowego programu, Multi Liga Mistrzów.  Powrót piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA na boiska największych europejskich zespołów oznacza, iż do jesiennej ramówki kanału nSport wracają największe piłkarskie emocje związane z rozgrywkami UEFA pokazywanym w jakości HD. Telewizja nowej generacji n wraz z rozpoczęciem nowego sezonu 2010/11 piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA zaoferuje swoim widzom jeszcze więcej Ligi Mistrzów w postaci specjalnego programu, Multi Liga Mistrzów.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek 13 września br. wystartowała kampania reklamowa promująca piłkarską Ligę Mistrzów UEFA dostępną w pełnym wymiarze tylko i wyłącznie w telewizji nowej generacji n.

W ramach kampanii jest zaprezentowana również nowa usługa, Multi Liga Mistrzów, dzięki której będzie możliwe jednoczesne śledzenie wszystkich meczów rozgrywanych w danej kolejce piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. W dniu meczowym na kanale 56 platformy n zostanie udostępniony kibicom specjalny program, Multi Liga Mistrzów. Za jego pośrednictwem abonenci telewizji n śledzący rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2010/11 zobaczą w czasie rzeczywistym wszystkie bramki oraz inne istotne wydarzenia dziejące się na ośmiu stadionach.

Kampania została oparta w głównej mierze o telewizję i będzie prowadzona w największych stacjach, tj. TVP 1, TVN, TVP 2, oraz TVN 24 i TVN Turbo.

W ramach kampanii zaplanowano dodatkowe działania wzmacniające obecność Ligi Mistrzów UEFA. W prasie sportowej [Przegląd Sportowy, Sport, Skarb Kibica oraz Piłka Nożna Plus] ukażą się całostronicowe reklamy. Na antenę RMF FM wróci cykliczna audycja Mistrzowski Raport z udziałem dziennikarza nSport, Piotra Salaka. Emisja programu jest zaplanowana tuż po porannych Faktach ok. 8.30 w każdy czwartek po zakończeniu danej kolejki Ligi Mistrzów UEFA.

Telewizja nowej generacji n wspólnie z RMF FM zaprosi kibiców piłkarskich do specjalnego konkursu internetowo-radiowego. Na stronie www.rmf.fm będzie można zgłosić swój akces do konkursu i wygrać m.in. dekodery telewizji n z rocznym abonamentem oraz koszulki piłkarskie ulubionych klubów.

Kreacja telewizyjna została przygotowana przez agencję Animade, autorem kreacji prasowych jest agencja Bimers, za działania w Internecie odpowiada agencja Next. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piłka nożna


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X

Octagon SF8008 Supreme Twin UHD 4K 2xDVB-S2X - odbiornik UHD...

569 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 630 zł Więcej...