dodano: 2010-09-13 17:40 | aktualizacja:
2010-09-14 10:23
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W poniedziałek 13 września br. wystartowała kampania reklamowa promująca
piłkarską Ligę Mistrzów UEFA dostępną w pełnym wymiarze tylko i wyłącznie w telewizji nowej generacji n.
W ramach kampanii jest zaprezentowana również nowa usługa,
Multi Liga Mistrzów, dzięki której będzie możliwe jednoczesne śledzenie wszystkich meczów rozgrywanych w danej kolejce piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA. W dniu meczowym na
kanale 56 platformy n zostanie udostępniony kibicom specjalny program, Multi Liga Mistrzów. Za jego pośrednictwem abonenci telewizji n śledzący rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2010/11 zobaczą w czasie rzeczywistym wszystkie bramki oraz inne istotne wydarzenia dziejące się na ośmiu stadionach.
Kampania została oparta w głównej mierze o telewizję i będzie prowadzona w największych stacjach, tj.
TVP 1,
TVN,
TVP 2, oraz
TVN 24 i
TVN Turbo.
W ramach kampanii zaplanowano dodatkowe działania wzmacniające obecność Ligi Mistrzów UEFA. W prasie sportowej [Przegląd Sportowy, Sport, Skarb Kibica oraz Piłka Nożna Plus] ukażą się całostronicowe reklamy. Na antenę
RMF FM wróci cykliczna audycja
Mistrzowski Raport z udziałem dziennikarza nSport,
Piotra Salaka. Emisja programu jest zaplanowana tuż po porannych
Faktach ok. 8.30 w każdy czwartek po zakończeniu danej kolejki Ligi Mistrzów UEFA.
Telewizja nowej generacji n wspólnie z RMF FM zaprosi kibiców piłkarskich do specjalnego konkursu internetowo-radiowego. Na stronie
www.rmf.fm będzie można zgłosić swój akces do konkursu i wygrać m.in.
dekodery telewizji n z rocznym abonamentem oraz koszulki piłkarskie ulubionych klubów.
Kreacja telewizyjna została przygotowana przez agencję Animade, autorem kreacji prasowych jest agencja Bimers, za działania w Internecie odpowiada agencja Next. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.