dodano: 2010-08-19 12:41 | aktualizacja:
2010-08-19 12:46
autor: Anita Dąbek |
źródło: Vectra
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Vectra uruchomiła usługę
Internetu bezprzewodowego jako
operator MVNO, wykorzystując infrastrukturę telekomunikacyjną operatora komórkowego
P4. Usługa dostępna jest w czterech pakietach:
1 GB, 2 GB, 4 GB i 10 GB określających ilość wysyłanych i pobieranych danych. Po wykorzystaniu pakietu, użytkownik może w prosty sposób doładować swoje konto.
W każdym pakiecie prędkość pobierania i wysyłania danych jest jednakowa i wynosi odpowiednio
1 Mb/s i 384 kb/s. W specjalnej ofercie dla abonentów Vectry usługa dostępna będzie już za
19,90 zł z atrakcyjną ceną za modem. Abonent, zanim zdecyduje się na mobilny Internet Vectry, może go testować przez
10 dni za darmo, bez konsekwencji w przypadku rezygnacji. Korzystanie z usługi mobilnego Internetu Vectry jest możliwe na terenie całej Polski i pokrywa się z zasięgiem sieci P4. Mapka aktualnego zasięgu znajduje się na stronie
www.vectra.pl.
Nowością w Vectrze jest również
nowa prędkość dostępu do Internetu oferowanego drogą kablową. Usługa
Flashnet 64 Mb/s w Taryfie Nocnej osiąga aż
128 Mb/s. Jest to obecnie największa prędkość dostępna na polskim rynku. Usługa początkowo będzie oferowana w 6 miastach:
Kielce, Legnica, Słupsk, Piła, Warszawa i Zabrze. We wrześniu zostanie rozszerzona o
Elbląg, Olsztyn, Radom i Wrocław, a docelowo o kolejne sieci, gdzie firma świadczy swoje usługi. Abonenci Internetu stacjonarnego, którzy zakupią dodatkowo Internet mobilny, otrzymają za darmo zwielokrotnioną prędkość dostępu do internetu tradycyjnego.
-
Vectra po raz kolejny udowadnia, że jest czołowym polskim operatorem mediowo-telekomunikacyjnym. Nasz flagowy produkt - Flashnet, superszybki dostęp do internetu, przyspiesza już po raz drugi w tym roku dzięki intensywnym pracom nad rozwojem naszej infrastruktury. Wiemy, że klienci Vectry potrzebują również nowoczesnego dostępu do internetu także poza domem, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić do naszej oferty Internet Mobilny - mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectry.
Wykorzystując najnowocześniejsze rozwiązania własnej sieci telekomunikacyjnej – w tym protokół
DOCSIS 3.0, Vectra m.in. zwiększa prędkość przesyłu danych w usłudze
Wysyłaj szybciej.
Od 1 września Vectra wzbogaca również ofertę kanałów HD, umacniając tym samym pozycję lidera w zakresie bogactwa dostępnych kanałów na tle propozycji pozostałych operatorów, także satelitarnych. Łącznie Vectra będzie udostępniać
16 programów w wysokiej rozdzielczości. Z tej liczby aż 10 będzie składnikiem Pakietu Platynowego telewizji cyfrowej, dostępnych w ramach standardowego abonamentu bez dodatkowych opłat.
Od września rusza też nowa kampania reklamowa Vectry zrealizowana we współpracy z agencjami BBDO oraz Platige Image. Reżyserię spotów telewizyjnych powierzono
Tomaszowi Bagińskiemu, twórcy nominowanej do Oscara „Katedry”. Dzięki tej współpracy Vectra, jako pierwszy operator 3play w Polsce, będzie mogła się pochwalić spotami 3D, wyświetlanymi w kinach.
Reklamy będą emitowane w telewizjach ogólnopolskich, tematycznych, w kinach, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom. Po stronie Vectry osobą odpowiedzialną jest Małgorzata Czajka.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.