reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Discovery World znika z pakietów analogowych

dodano: 2010-07-05 12:10 | aktualizacja: 2010-07-05 13:35
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

Discovery World W sierpniu 2010 r. kanał Discovery World zniknie z pakietów analogowych dwóch górujących sieci kablowych: UPC Polska i Multimedia Polska. UPC zdecydowała się na ten krok z m.in. w związku z koniecznością uwolnienia częstotliwości dla usług cyfrowych. Z kolei Multimedia postanowiła zamienić Discovery World na Hallmark Channel.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Discovery World pozostanie jednak w cyfrowych pakietach obu sieci, z których jak na razie korzysta mniej abonentów, niż z analogowych. UPC posiada milion klientów, w tym 264 tys. oferty telewizji cyfrowej, natomiast Multimedia ma blisko 700 tys., w tym 108 tys. usługi cyfrowej.

Według danych Nielsen Audience Measurement Discovery World w pierwszym półroczu 2010 r. miał 0,3 % udziału w rynku, a zasięg techniczny kanału na koniec maja br. wyniósł 47,1 %.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

399 zł Więcej...