dodano: 2010-05-13 14:36 | aktualizacja:
2010-05-13 14:56
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: ASTER
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania potrwa
od 15 maja do 19 czerwca 2010 r. i obejmie zasięgiem prasę, radio i Internet. Dodatkowo, reklama pojawi się w warszawskim metrze, tramwajach i autobusach oraz na ekranach telewizorów w sieciach
Saturn i
Media Markt.
Nawiązuje ona do piłkarskich rozgrywek: w reklamach wykorzystane zostaną zielone tła, które kojarzą się z futbolowym boiskiem i hasła odnoszące się do piłkarskich emocji.
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to wydarzenie, które zgromadzi przed telewizorami wielu kibiców. Uznaliśmy, że jest to idealny moment, by pokazać możliwości, jakie oferuje cyfrowa telewizja w połączeniu z dekoderami HD PVR. Dzięki funkcji nagrywania programów, kibice nie opuszczą podczas mundialu żadnego ważnego wydarzenia i będą mogli obejrzeć powtórki meczu tyle razy, ile zechcą. Dodatkowo, możliwość oglądania rozgrywek w zwolnionym tempie, zatrzymywania i cofania obrazu, daje nieograniczone możliwości analizowania sportowej rywalizacji. – wyjaśnia Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu
ASTER.
Reklama dekoderów HD PVR pojawi się przede wszystkim w mediach adresowanych do kibiców:
Przeglądzie Sportowym oraz specjalnym dodatku do
Gazety Wyborczej, a także na sportowych stronach
Onet.pl,
Wirtualnapolska.pl i
Gazeta.pl. Telewizja cyfrowa
Aster będzie promowana również na portalach związanych z piłką nożną, w tym m.in.
zczuba.pl i
sport.pl. Zarówno w prasie, jak i Internecie operator zdecydował się na zastosowanie niestandardowych formatów, wyróżniających przekaz: wyspy konsekutywne, paski na górze strony, formaty rozwijane i belki to tylko niektóre z nich.
Kampania obejmie swoim zasięgiem także stacje radiowe (
Złote Przeboje,
Roxy,
RMF Maxxx,
Eska). Równolegle będą prowadzone działania BTL. W salonach
ASTER w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze pojawią się plakaty i animacje nawiązujące do kampanii. Rozdawane będą także ulotki informujące o możliwościach dekoderów HD PVR.
Za kreację odpowiadają agencje White Rabbit (prasa, radio, BTL) oraz OS3 (Internet). Planowaniem i zakupem mediów zajęły się Value Media (Internet) oraz U2 Media (prasa, radio).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.