dodano: 2010-04-27 13:37 | aktualizacja:
2010-04-27 14:16
autor: Anita Dąbek |
źródło: MP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wprowadzona w ubiegłym roku strategia zwiększenia koncentracji spółki na segmencie biznes już przynosi pozytywne efekty. Nowa unikalna oferta, ekspansja geograficzna, dedykowani doradcy klienta czy specjalne call center przeznaczone dla tego segmentu, to tylko niektóre z elementów, które przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i wzrostu przychodów – komentuje Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska.
Oczekujemy, że dzięki aktywnym działaniom sprzedażowym, wprowadzeniu nowych produktów do naszej oferty i przede wszystkim elastycznym podejściu do klienta, tempo wzrostu przychodów będzie znacząco wyższe niż w latach ubiegłych.
Obserwujemy znaczący potencjał klientów biznesowych. Często szukają oni ciekawych i alternatywnych ofert na rynku telekomunikacji. Znając ich oczekiwania, oraz efektywnie wykorzystując naszą infrastrukturę, wiedzę i doświadczenie, przy stosunkowo niewielkich nakładach, będziemy mogli znacząco zwiększyć bazę naszych klientów oraz przychody – komentuje Sergiusz Urbaniak, dyrektor Pionu Sprzedaży Usług i Obsługi Klientów.
Strategia rozwoju segmentu biznesowego na najbliższe lata zakłada m. in. zwiększenie skali działania, ogólnopolską ekspansję geograficzną, rozbudowę struktur handlowych oraz zwiększenie portfolio oferowanych usług.
Oferta dla biznesu obejmuje
usługi głosowe stacjonarne (świadczone na sieci własnej oraz w oparciu o usługi regulowane),
mobilne (mobilFON – usługa telefonii mobilnej oparta na sieci bezprzewodowej WiFi),
usługi internetowe stacjonarne z przepływnościami cennikowymi od 512 kb do 20 Mb/s z możliwością zwiększenia szybkości powyżej 100 MB/sek.,
usługi internetowe mobilne. W ofercie znajduje się również dzierżawa łączy cyfrowych oraz
Multilinia Biznes, produkt stworzony specjalnie dla dużych firm obsługujących klientów masowych, stanowiący alternatywę dla usług infolinii 080x i AUS i jednocześnie będący znacznie tańszym rozwiązaniem. Od lipca wprowadzona zostanie usługa transmisji danych
IP VPN, stworzona z myślą o klientach korporacyjnych posiadających filie i oddziały.
Na koniec 2009 r. Multimedia Polska miały
19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym. Profil działalności klientów obejmuje organy administracji publicznej (m.in.
Podkarpacki Urząd Wojewódzki), uczelnie i szkoły (m.in.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika), duży przemysł (m.in.
Huta Stalowa Wola), przedsiębiorstwa produkcyjne, handlowe i usługowe (m.in.
Black Red White SA) oraz instytucje finansowe i banki (m.in.
Eurobank). Multimedia dysponują obecnie przedstawicielstwami handlowymi w 18 miastach Polski, m.in. w
Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Ponadto obsługa klientów biznesowych realizowana jest przez menadżerów ds. kluczowych klientów, którzy odpowiadają za 25% sprzedaży w segmencie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.