dodano: 2010-04-07 12:44 | aktualizacja:
2010-04-07 13:18
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W Europie z cyfrowej telewizji kablowej korzysta już 35% abonentów, podczas gdy w Polsce wskaźnik ten wynosi
23%. Jak podaje Cable Europe, liczba klientów cyfrowej telewizji kablowej w Europie wynosi obecnie ponad 21,5 miliona, a przychody z tego tytułu przekroczyły już połowę osiąganych przez branżę. Dzięki wielomilionowym inwestycjom operatorów, Polska szybko nadrabia dystans do krajów europejskich w zakresie poziomu cyfryzacji. Według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, wśród usług oferowanych przez operatorów kablowych, cyfrowa telewizja kablowa zdobyła w 2009 roku najwięcej nowych klientów, osiągając na koniec grudnia liczbę
ponad 748 000 użytkowników. Dane te potwierdzają, że branża kablowa odgrywa istotną rolę w procesie cyfryzacji w Polsce, dlatego UPC, jako lider w branży, realizuje strategię cyfryzacji oraz prowadzi działania edukacyjne, pokazujące płynące z niej korzyści.
Telewizja cyfrowa rewolucjonizuje współczesne media i domową rozrywkę, dlatego UPC konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. Ostatnio wprowadziliśmy UPC NA ŻĄDANIE, stale rozszerzamy portfolio kanałów, również HD, umacniając wiodącą pozycję UPC Polska na rynku kablowej telewizji cyfrowej. - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.
Klienci UPC doceniają zalety Telewizji Cyfrowej
Klienci szybko przyzwyczajają się do korzystania z dekodera z nagrywarką, dzięki któremu mogą dostosować oglądanie telewizji do własnych preferencji, wybierając co i o jakiej porze chcą oglądać. UPC jako pierwsze wprowadzało nowatorskie funkcjonalności, jak automatyczne nagrywanie seriali, nagrywanie dwóch programów jednocześnie podczas oglądania trzeciego czy
Multiroom, pozwalający na korzystanie z usług telewizji cyfrowej na drugim odbiorniku telewizyjnym.
Duży wybór kanałów i cyfrowa jakość odbioru to także najczęściej deklarowane w badaniach powody zakupu usługi. Wśród wielu dostępnych w pakiecie DTV funkcji, jako najważniejsze określano: nagrywanie programów i elektroniczny przewodnik po programach. Zdecydowanie najczęściej nagrywane przez klientów programy, to:
filmy (85%) i seriale (49%), nieco rzadziej programy sportowe, które rejestrowane są przez 31,5% respondentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.