Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC pozyskało w ciągu roku
ponad 150.000 klientów telewizji cyfrowej, 72.600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36.600, co stanowi blisko 25% wzrost.
Rok 2009 dowiódł, że klienci chętnie wybierają cyfrowe usługi kablowe, co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów i bazy abonenckiej UPC. Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych prac nad rozwojem usług, operator z sukcesem wprowadził ultraszybki internet nowej generacji UPC Fiber Power, oferujący rekordowe na rynku prędkości pobierania danych do 120 Mb/s. Nowością w ofercie była także wdrożona na początku grudnia usługa UPC NA ŻĄDANIE. W ubiegłym roku UPC rozwinęło ofertę dla biznesu, wprowadzając konkurencyjne parametry i ceny.
Telewizja Cyfrowa UPC
W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów. Do dynamicznego wzrostu przyczynił się rosnący popyt na usługi cyfrowe i interaktywną rozrywkę oraz atrakcyjne promocje sprzedażowe i rabaty dla klientów kupujących więcej, niż jedną usługę.
Internet UPC
Wzrost liczby klientów odnotowała także usługa internetowa UPC. W 2009 roku baza klientów usługi internetowej wzrosła o ponad 72 000, co dało na koniec roku liczbę 460 600. Usługa internetowa swoją popularność zawdzięcza systematycznemu rozwojowi oferty i najlepszemu na rynku stosunkowi prędkości do ceny.
Telefon UPC
Telefon UPC, jako trzeci element potrójnej usługi, także umocnił swoją pozycję. Dzięki korzystnym cenom i ofercie taryf dopasowanych do potrzeb klienta, liczba abonentów tej usługi zwiększyła się w ciągu roku o 36 600 nowych przyłączeń. Na koniec 2009 roku UPC miała 183 900 klientów tej usługi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.