dodano: 2009-10-01 13:25 | aktualizacja:
2009-10-01 13:28
autor: Anita Dąbek |
źródło: TV Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tak znakomite wyniki oglądalności pierwszego miesiąca sezonu jesiennego potwierdzają słuszność obranej strategii programowej oraz dają obraz potencjału stacji. Następnym bodźcem wzrostu oglądalności powinien być zwiększony zasięg techniczny, który już za miesiąc ma być uwzględniany w badaniach AGB Nielsen - mówi Dariusz Dąbski, Prezes Zarządu.
Zgodnie z prognozami stacji we wrześniu 2009 roku hitem nowego sezonu TV Puls okazały się
poranne pasmo dla dzieci oraz wieczorne pasmo rozrywkowe, w których najlepiej oglądane programy wygenerowały nawet ponad 6 proc. udziałów w rynku.
We wrześniu 2009 r. poranne pasmo dla dzieci „
Stacja porankowo” oglądało średnio 89 600 widzów, co ukształtowało średni miesięczny udział w rynku na poziomie 2,78 proc. Pasmo popołudniowe przyciągnęło 80 000 widzów, a pasmo familijne 117 000 widzów. Nasze pasmo wieczorne od godz. 22:00 do 01:00 przyciągało średnio 115 000 widzów, osiągając 1,78 proc. miesięczny udział w rynku. Programy cieszące się największą oglądalnością w paśmie wieczornym uzyskały nawet 5,5 proc. udziałów w rynku w grupie 16-49.
We wrześniu 2009 r. w pomiarze wyników oglądalności przez AGB Nielsen nie został w pełni uwzględniony 6-proc. wzrost zasięgu naziemnego TV Puls z 29 proc. do 35 proc . Wzrost zasięgu ma być uwzględniany w badaniach AGB Nielsen od października 2009 r.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.