dodano: 2009-09-17 11:31 | aktualizacja:
2009-09-17 11:34
autor: Anita Dąbek |
źródło: ASTER
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Chłopak, dziewczyna, wygodna sofa. U stóp ulubiony jamnik, na kolanach kubełek
z popcornem, w ręku szklanka coli. Po naciśnięciu przycisku pilota, przed oczami pary pojawia się trójwymiarowy ekran z okładkami kilkuset filmów do wyboru. Tak zaczyna się spot, promujący wprowadzoną przez ASTER w czerwcu br. usługę VOD, umożliwiającą wypożyczenie ponad 300 filmów bez wychodzenia z domu.
4 kroki do filmowego raju
Reklama „VOD - Kino na pilota” ma pokazać Klientom, że VOD jest nie tylko interesującą alternatywą dla wypożyczalni DVD, ale przede wszystkim usługą dzięki której obejrzymy film w domowym zaciszu, bez konieczności podpisywania umowy czy specjalnej aktywacji. Aby przyjemnie spędzić czas i obejrzeć filmy takie jak np.:
„21 gramów”, „Miasto Boga”, „Wszystko Gra”, „Godziny” czy „Frida”, wystarczy kolejno nacisnąć 4 przyciski na pilocie.
30-sekundowa animacja zostanie wyemitowana w wybranych kinach Cinema City w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze, będzie ją można także zobaczyć na antenie TVN Warszawa oraz w metrze.
Poza utartym szablonem
Ze względu na grupę docelową, do której chce dotrzeć operator – młodych mieszkańców miast - najbardziej intensywne działania będą realizowane w Internecie (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl oraz Gadu-Gadu).
Choć reklama VOD ASTER pojawi się także w prasie („Gazeta Telewizyjna”, „To&Owo”, „Co jest grane”) oraz w radiu (Radio Zielona Góra, ESKA Kraków i Warszawa, Radio Wawa, RMF Maxx w Krakowie i Zielonej Górze), to jednak nacisk zostanie położony na wykorzystanie niestandardowych środków komunikacji.
Klienci, do których kierujemy usługi VOD, lubią nowoczesne przekazy reklamowe, ich uznanie zdobywają kreatywne i zaskakujące rozwiązania, z tego powodu tradycyjna reklama będzie tylko jednym z elementów naszej kampanii – mówi Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER.
Słuchowisko radiowe
Na uwagę zasługują przede wszystkim słuchowiska przedstawiające zalety VoD, emitowane w radiu Złote Przeboje ROXY FM i zatytułowane: „Z pamiętnika właścicielki jamnika Pershinga.” Intrygujące i dowcipne historie (np. wyjaśniające dlaczego niektórzy użytkownicy VOD dokonują ogromnych zakupów w sklepie spożywczym), będą prezentować najważniejsze zalety VOD i edukować Klientów, odpowiadając na wiele pytań, dotyczących usługi.
Konkurs radiowy
„Co ty wiesz o zabijaniu?” - to jeden z najbardziej znanych cytatów polskiego kina. Ten
i wiele innych cytatów będzie można sobie przypomnieć w konkursie radiowym organizowanym przez ASTER wspólnie z Antyradiem. Czy pamiętają Państwo z jakiego filmu pochodzi np. cytat: „Co ty sobie myślisz, cwaniaczku? Że z piątego przykazania można sobie spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością robić?”. Każdy słuchacz, który, od 19 do 31 października weźmie udział w konkursie, będzie mógł wygrać dekoder HD wraz z rocznym abonamentem.
Niespodzianka w kinach
Na widzów, którzy w dwa pierwsze weekendy października wybiorą się na film do jednego spośród 8 kin Cinema City, będzie czekać atrakcyjna niespodzianka. Dla pierwszych 100 kinomanów, którzy kupią bilet w jednej z dwóch największych sal, ASTER ufundował niespodziankę, która z pewnością uprzyjemni seans.
Sponsoring
ASTER chce dotrzeć do miłośników filmów także poprzez sponsoring programu „Filmowa Warszawa”, emitowanego w TVN Warszawa, który prezentuje miejsca znane z filmów oraz seriali.
Promocja
Kampanii towarzyszy promocja na dekodery umożliwiające korzystanie z usługi VOD. Do końca października br. dekodery HD będzie można nabyć za 1 zł.
Kreacja
Kreacje do kampanii stworzyły agencje White Rabbit i OS3. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe U2 Media (kino, radio, prasa, ooh) oraz Value Media (Internet).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.