dodano: 2009-09-14 14:34 | aktualizacja:
2009-09-14 14:38
autor: Anita Dąbek |
źródło: Vectra
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Promocja ogólnopolska oparta jest o szeroko-zasięgową, intensywną kampanię telewizyjną (kanały TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), prasę ogólnopolską (głównie tygodniki i magazyny), a także intensywną kampanię prowadzoną w Internecie. Nowa promocja to
możliwość zamiany pakietów na wyższe za niewiele więcej, a do tego bogata oferta programów cyfrowych, w tym aż
11 w wysokiej rozdzielczości, szybki Internet, który w nocy przyśpiesza czterokrotnie oraz jeszcze więcej darmowych minut na rozmowy telefoniczne.
Klienci mogą skorzystać z zakupu każdej usługi oddzielnie lub wybrać pakiety składające się z dwóch lub trzech usług w atrakcyjnych cenach. Wybierając usługi w pakietach, oprócz niższych cen, Klienci otrzymają dodatkowo bonusy: np. jeden z czterech dostępnych pakietów tematycznych (CANAL+, HBO, Sport na ostro, Erotyczny), modem Wi-Fi, zwiększoną prędkość wysyłania danych przez Internet, abonamenty telefoniczne lub paczki darmowych połączeń na telefony komórkowe, za 1zł brutto każdy.
W Warszawie główna część kampanii obejmie dodatkowo outdoor z wykorzystaniem realizacji na frontlightach, citylightach, nośnikach w metrze oraz siatkach wielkoformatowych. Dodatkowo launch marki w stolicy wspierać będzie lokalna kampania radiowa.
W połowie sierpnia rozpoczęliśmy sprzedaż naszych usług w Warszawie pod marką Vectra. Dlatego też zaplanowaliśmy tam wzmożone działania marketingowe, dzięki którym nasza marka zaistnieje w świadomości i w domach mieszkańców stolicy – mówi Agnieszka Górska, dyrektor marketingu Vectra S.A.
Ogólnopolska kampania mediowa o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym potrwa do końca roku. W okresie przedświątecznym planowane są również niestandardowe działania BTL.
Kreację przygotowała agencja reklamowa BBDO z Warszawy. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Dom Mediowy MediaCom.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.