dodano: 2009-08-05 13:29 | aktualizacja:
2009-08-05 13:40
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Największy przyrost liczby abonentów, o 37,8 tys., zanotowała Telewizja Cyfrowa UPC. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się ponad 2 mln gospodarstw domowych w Polsce.
UPC Polska w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest jednym z największych dostawców Internetu w Polsce. W ciągu drugiego kwartału 2009r. baza klientów usług szerokopasmowego dostępu do Internetu wzrosła o 15,1 tys., osiągając wynik 425,6 tys. Stały wzrost sprzedaży jest m.in. konsekwencją udostępnienia w kwietniu br. nowego portfolio usług internetowych, w ramach którego operator zwiększył prędkości usług internetowych. Prędkość najszybszego na polskim rynku Internetu została zwiększona do 30 Mb/s, przy jednoczesnej obniżce ceny za tę usługę. Także w kwietniu, UPC zaoferowało klientom nowe, bardziej atrakcyjne portfolio usług dla małych firm.
Drugi kwartał przyniósł również wzrost liczby abonentów najmłodszej usługi UPC Polska – telewizji cyfrowej. Od końca marca do 30 czerwca br. wyniósł on
37,8 tys., zwiększając bazę klientów do
160,4 tys., co dowodzi, że widzowie cenią cyfrową jakość obrazu i dźwięku oraz wygodę i funkcjonalności dekoderów UPC.
Na koniec II kwartału 2009 z usług telefonicznych UPC Polska korzystało 160,8 tys. abonentów.
UPC konsekwentnie modernizuje swoją infrastrukturę, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych. Jeszcze w tym roku planowane są zmiany w ofercie, w tym m.in.
wdrożenie usługi wideo na życzenie (VoD).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.