reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Odświeżenie wizerunku 3 kanałów Discovery

dodano: 2009-06-03 16:12 | aktualizacja: 2009-06-03 17:30
autor: Jacek Grzeszczak | źródło: Discovery

Discovery Networks CE Logo new 2009 Discovery Networks Central Europe odświeża wizerunek trzech kanałów ze swojego portfolio. Zmiany na pierwszym z nich - Discovery Travel & Living można podziwiać już od 28 maja. 1 lipca podobne przeobrażenie czeka Discovery Channel, a na 15 lipca zaplanowano wprowadzenie zmian w Discovery HD. Przygotowano także nowe logo korporacyjne firmy Discovery Networks Central Europe.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ciągu ostatnich miesięcy Discovery Networks Central Europe przeprowadziło szereg istotnych dla rozwoju portfolio zmian. Obejmowały one m.in. całkowite odświeżenie wizerunku Discovery Science i Animal Planet, wprowadzenie na rynek Discovery World poszerzenie zasięgu Discovery HD oraz premierę ID Investigation Discovery w regionie Europy Środkowej. Kontynuując rozwój oferty Discovery Networks Central Europe, oddział Discovery Communications, informuje o kolejnych zmianach w portfolio, na które składają się rebranding Discovery Channel oraz całkowite odświeżenie wizerunku Discovery Travel&Living oraz Discovery HD.

1 lipca 2009 r. Discovery Networks Central Europe przeprowadzi całkowite odświeżenie wizerunku Discovery Channel, który obchodzi w tym roku 20. rocznicę obecności na rynku europejskim. Flagowy kanał z portfolio Discovery otrzyma nowe, dynamiczne logo, odzwierciedlające wartości marki w ramach odświeżonego wizerunku antenowego, który w jeszcze większym stopniu będzie wspierał pozycjonowanie brandu oraz przyciągał i angażował odbiorców.

Odświeżony Discovery Channel to jeszcze bardziej nowoczesny i dynamiczny kanał telewizyjny, który angażując widza, zachęca do rozwijania pasji, przeżywania przygód. Kanał przekazuje doświadczenie oraz wiedzę o otaczającym świecie, które stanowią punkt wyjścia do dalszego działania. Kanał dzieli się nowymi pomysłami i sposobami, na to jak dodać energii naszej codzienności. Zachęca do życia pełnią życia, uświadamiając, że świat jest olbrzymią przestrzenią, pełną wspaniałych możliwości – a życie za krótkie, by spędzać je biernie.

W czerwcu i lipcu kanał Discovery Channel pokaże szereg premierowych programów i serii, w tym między innymi cykl Portowe życie (America's Ports), przedstawiający życie
w porcie Los Angeles, najbardziej ruchliwym porcie Ameryki, zajmującym 4200 akrów (ponad 1701 ha), zatrudniającym 16 000 osób, posiadającym własne siły policyjne i straży pożarnej i przeładowującym niemal połowę towarów importowanych na obszar Stanów Zjednoczonych. W serii Wybuch kontrolowany (Extreme Explosions) widzowie będą podążać śladem ekspertów ds. środków pirotechnicznych, doktorów Bradena Luska i Paula Worsey'a podczas ich wizyt za kulisami największych i najtrudniejszych wybuchów rozbiórkowych na świecie. Seria Zawód: drwal (American Loggers) opowie historię rodziny Pelletier, która przez trzy pokolenia zmaga się z przeciwnościami natury, kontynuując tradycję pozyskiwania drewna, w sposób, który w dzisiejszych czasach odszedł już niemalże do lamusa.

Od 28 maja 2009 r., Discovery Travel&Living, kanał o profilu lifestylowym z portfolio Discovery, nadawany jest w nowej oprawie antenowej, z nowym logo, odświeżoną i wzbogaconą ramówką oraz nowym, bardziej atrakcyjnym podejściem. Oferta programowa stacji skierowana do kobiet w wieku 25-54 lat wzbogacona została o fascynujące programy oraz większą liczbę premier gwarantujących rozrywkę na najlepszym poziomie.

Docierając do ponad 15 milionów gospodarstw domowych w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu kanał poprzez wzbogaconą ofertę programową, w ciekawy i nowatorski sposób poruszy tematy i problemy z jakimi stykają się na co dzień kobiety, w tym m.in. kwestie dt. zdrowia, rodziny, kariery, pracy, związków, przyjaźni, mody czy szeroko pojętego czasu wolnego. Od programów pokazujących zmiany w wyglądzie, poprzez serie ukazujące przygotowania uroczystości weselnych, aż po produkcje poświęcone wychowywaniu dzieci, gotowaniu czy projektowaniu i dekorowaniu wnętrz Discovery Travel&Living w sposób angażujący i przystępny przekazywał będzie doświadczenie oraz praktyczne informacje, jak również inspirował do działania.

Nowy wizerunek antenowy obejmuje spoty promocyjne, zajawki i odświeżone logo, które uzupełniają ramówkę kanału. Wśród głównych premier w najbliższych miesiącach pojawią się m.in: Salon sukni ślubnych (Say Yes To The Dress), ukazujący kulisy pracy wiodącego światowego salonu sukien ślubnych - Kleinfeld Bridal; Take Home Nanny, śledzący pracę niani Emmy Jenner wnoszącej nowe podejście do wychowania dzieci i utrzymania harmonii rodzinnej oraz Big Medicine, seria prezentująca losy grupy otyłych pacjentów, którzy zwracają się do Methodist Weight Management Centre w Houston z prośbą o pomoc w zmianie ich życia.

Od 15 lipca tego roku zmianie ulegnie również logo oraz wizerunek antenowy Discovery HD, jednej z największych na świecie telewizji wysokiej rozdzielczości, oferującej rozrywkę w najnowszej technologii HD.

Discovery HD wyposażony zostanie w bardziej dynamiczną oprawę odpowiadającą najnowszym trendom w tym m.in. spoty promocyjne, jingle, zajawki i odświeżone logo, otrzyma również odświeżone podejście wychodzące naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. Ramówka zostanie wzbogacona o nowe programy podróżnicze, przyrodnicze, lifestylowe jak też prezentujące tematy z zakresu nauki, historii naturalnej czy kultury a wszystko podane w taki sposób, by jeszcze lepiej i skuteczniej docierać do widzów, w tym głównie męskiej części widowni zafascynowanej nowymi technologiami oraz najlepszą jakością obrazu i dźwięku.

Discovery był pierwszym nadawcą, który w 2002 r. w Stanach Zjednoczonych rozpoczął nadawanie 24-godzinnego kanału HD emitowanego 7 dni w tygodniu. Od tego czasu Discovery HD rozpoczęło emisję na kolejnych 25 rynkach międzynarodowych. Firma uruchomiła pierwszą międzynarodową usługę HD simulcast dla kanału Discovery Channel w Japonii w październiku 2008. W USA Discovery HD dociera do prawie wszystkich amerykańskich gospodarstw domowych, posiadających odbiorniki HDTV, stając się opcją pierwszego wyboru. Z badań przeprowadzanych wśród użytkowników technologii HD w USA wynika, że Discovery HD jest najchętniej oglądanym programem wysokiej rozdzielczości spośród wszystkich istniejących na rynku stacji HD.

Discovery HD uruchomiono w Polsce w 2006. Kanał dostępny jest w ofercie największych na rynku operatorów kablowych i satelitarnych, w tym między innymi w ofercie takich firm jak: Cyfrowy Polsat, Aster, Multimedia i Toya. Discovery stale pracuje nad rozszerzeniem dystrybucji kanału. Kanał nadaje w technologii true HD, w formacie 1080i.

Dodatkowo, oprócz globalnego odświeżenia logotypów kanałów i oprawy poszczególnych stacji zmienia się także logo korporacyjne firmy, tak by odpowiadało ono globalnej identyfikacji wizualnej firmy oraz było spójne z komunikacją oraz pozycjonowaniem marki.

W dalszym procesie komunikacji firma używała będzie nadal dotychczasowej nazwy – Discovery Networks Central Europe – jednakże korzystać będzie z nowego, odświeżonego logo.

Zmiana korporacyjnego logo jest elementem spójnego podejścia firmy do komunikacji oraz marki na poziomie globalnym. Jednocześnie pozostawienie regionalnych nazw handlowych jest dowodem uznania dla biznesowego rozwoju regionów i ich rosnącego znaczenia w ramach Europy Afryki i Bliskiego Wschodu.

Discovery Networks Central Europe oferuje w regionie Europy Środkowej 8 kanałów: Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Travel & Living, Discovery World, Discovery Science, Discovery HD, ID Investigation Discovery oraz Discovery Historia. 


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...