reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

UPC Polska: 100 tys. abonentów telewizji cyfrowej

dodano: 2009-02-26 17:23 | aktualizacja: 2009-02-26 17:34
autor: Anita Dąbek | źródło: UPC

Logo_UPC_New_2007 Z 1,5 mln sprzedanych przez UPC Polska usług korzysta ponad 1 mln abonentów, co umacnia pozycję firmy jako lidera na rynku potrójnej usługi (triple play). Rosnącą popularnością cieszy się usługa telewizji cyfrowej UPC Polska - w 10 miesięcy od jej uruchomienia ponad 100 tys. nowych i obecnych klientów wybrało tę ofertę.




Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W lutym 2009 r. już 400 tys. internautów korzystało z szerokopasmowego dostępu do Internetu UPC, dzięki czemu firma znajduje się wśród największych w kraju dostawców tej usługi dla klientów indywidualnych. W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma odnotowała znaczący, 30-proc. wzrost liczby abonentów tej usługi. Z trzeciej z oferowanych usług - telefonu UPC, korzysta już 150 tys. abonentów. Tak dynamiczny wzrost jest potwierdzeniem dla przyjętej przez firmę strategii rozwoju organicznego oraz dowodem, że wdrożona rok temu wizja i zmiany w portfolio usług zostały docenione przez klientów.

Miniony rok był dla UPC czasem dynamicznych zmian. W styczniu 2008 firma wdrożyła nową wizję „Dla wszystkich. To proste”, której konsekwencją były sukcesywne zmiany zarówno w obsłudze klienta, jak i w portfolio produktów. W rezultacie w ciągu minionego roku odnotowano wzrost liczby abonentów wszystkich trzech usług. Liczba klientów Internetu wzrosła o kolejne 100 tys., przekraczając w lutym br. 400 tys. Przyczyniły się do tego korzystne dla klientów modyfikacje oferty, takie jak zwiększenie prędkości i obniżenie cen abonamentu, a także atrakcyjne oferty pakietowe.

W maju 2008 r. UPC wprowadziło telewizję cyfrową, początkowo w Warszawie, następnie w Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Gdańsku, Szczecinie. W tym roku do listy dołączyły Lublin, Bydgoszcz i Kielce. Klienci docenili nową usługę  za przyjazne w obsłudze funkcjonalności i bogatą ofertę programową, dlatego w niespełna 10 miesięcy od wdrożenia korzysta z niej już 100 tys. abonentów.

Telefon UPC jako trzeci element potrójnej usługi umocnił swoją pozycję dzięki przejrzystym, płaskim taryfom oraz innowacyjnym ofertom, jak m. in. UPC Non-Stop Europa, stworzoną z myślą o rodzinach Polaków przebywających za granicą, która pozwala telefonować bez ograniczeń w ramach abonamentu do 9 najbardziej popularnych państw w Europie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...