dodano: 2009-02-13 12:23 | aktualizacja:
2009-02-13 13:24
autor: Anita Dąbek |
źródło: presserwis/Puls Biznesu
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Drugą istotną informacją jest to, że
Grupa Polsat nie zrezygnowała z uruchomienia w 2009 roku nowych kanałów tematycznych. Jednak w ostateczności wszystko zależy od rozwoju sytuacji na rynku reklamowym. Jak na razie przewidywany spadek na polskim rynku reklamowym wyniesie 5-8 proc., lecz reklama telewizyjna powinna się utrzymać na ubiegłorocznym poziomie.
Trzy nowe kanały (dziecięcy, filmowy i młodzieżowy) miałby ruszyć w drugim kwartale 2009 roku.
Nowych kanałów na pewno
nie uruchomią w 2009 roku ani TVN, ani TVP, która boryka się z problemami finansowymi i rozważa nawet likwidację jednej z istniejących stacji Belsat TV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.