dodano: 2009-01-03 14:37 | aktualizacja:
2009-01-03 16:49
autor: Anita Dąbek |
źródło: tvpolsat.info
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na czwartym miejscu wylądował
Canal+ Sport (0,12 proc.), a następnie kolejno
Eurosport 2 (0,05 proc.),
TVP Sport (0,04 proc.),
Extreme Sports (0,04 proc) i
Sportklub (0,02 proc.).
Jeszcze lepszy wynik Polsat Sport zanotował w najatrakcyjniejszej dla reklamodawców grupie docelowej 16-49 lat. Stacja osiągnęła udział
0,60 proc. (Eurosport: 0,52 proc., Polsat Sport Extra: 0,19 proc., Canal+ Sport: 0,15 proc., Eurosport 2: 0,05 proc., Extreme Sports: 0,05 proc., TVP Sport: 0,03 proc. i Sportklub: 0,02 proc.).
Polsat Sport był również
najchętniej oglądaną stacją sportową w zasięgu telewizji kablowej i satelitarnej - 0,98 proc. (Eurosport: 0,91 proc., Polsat Sport Extra: 0,31proc.) oraz w ramach platformy Cyfrowy Polsat - 1,82 proc. (Eurosport: 1 proc., Polsat Sport Extra: 0,52 proc.).
Dziwne, że w badaniach nie uwzględniono udziału nSport z telewizji n z popularnymi transmisjami z piłkarskich rozgrywek Ligi Mistrzostw. Tylko telewizja n nadaje też Sportklub i TVP Sport. Badania można w ten sposób łatwo podważyć, chyba że robiono je wyłącznie na bazie danych od sieci kablowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.