dodano: 2008-10-03 11:06 | aktualizacja:
2008-10-03 11:56
autor: Janusz Sulisz |
źródło: planate
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Od października do końca roku zostanie przeprowadzona intensywna ogólnopolska kampania reklamowa w prasie popularnonaukowej, branżowej oraz w internecie.
Naszym celem jest odmłodzenie grupy docelowej oraz przekonanie nowych widzów do oferty filmowej kanału, która obejmuje najnowsze dokumenty, wielokrotnie nagradzane na międzynarodowych festiwalach filmowych. W ramówce jesiennej znalazły się obrazy m.in. z Planete Doc Review, festiwalu, którego stacja jest patronem tytularnym - mówi Joanna Pogorzelska, dyrektor kanału. Kampania reklamowa będzie kontynuowana także w 2009 roku.
Przekaz jest skierowany do kobiet i mężczyzn w wieku 18-49 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, codziennie korzystających z Internetu, pragnących poszerzać swą wiedzę, zainteresowanych informacjami o bieżących wydarzeniach na świecie, imprezami kulturalnymi, podróżami, modą, muzyką i motoryzacją.
Kanał Planete, nominowany do Hot Bird TV Awards 2008, zwanej satelitarnym Oscarem, stawia również na interakcję z widzami poprzez sondy i quizy o tematyce naukowej na wybranych portalach oraz za pośrednictwem strony www.planete.pl. Strona internetowa stacji zawiera wszelkie informacje o kanale, programie, forum dla użytkowników oraz bazę opisów blisko 10 000 filmów dokumentalnych z całego świata, które stacja emitowała od początku swego istnienia.
Na antenie kanału Planete pojawią się także nowe spoty autopromocyjne, przedstawiające najciekawsze propozycje filmowe z jesiennej ramówki. Za kreację odpowiada agencja Mamastudio, planowaniem mediów zajmuje się MPG.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.