dodano: 2008-05-16 23:31 | aktualizacja:
2008-05-18 15:17
autor: Janusz Sulisz |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja
W pierwszym kwartale 2008 roku Multimedia Polska pozyskała 15,6 tys. nowych abonentów, korzystających z usługi telewizji cyfrowej. Łącznie z DTV korzysta już 38,8 tys. użytkowników sieci Multimedia Polska.
VOD
Powodzeniem cieszy się także usługa wideo na życzenie VOD - w pierwszym kwartale 2008 roku spółka odnotowała 72 tys. wypożyczeń. Multimedia sprzedały łącznie 591,6 tys. usług telewizji (cyfrowa telewizja kablowa, analogowa i programy Premium), czyli o ponad 11 proc. więcej, niż rok wcześniej.
Internet
Na koniec pierwszego kwartału 2008 roku spółka miała ponad 230 tys. internautów, czyli niemal o 40 proc. więcej niż rok wcześniej (na koniec marca 2007 r.). Wartość przychodów w tym segmencie wyniosła 26,9 mln zł czyli ponad 31 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.
Telefon
Na koniec I kwartału 2008 roku spółka miała 181 tys. usług telefonii, czyli o prawie 10 proc. więcej niż przed rokiem. Łączny przychód w segmencie telefonii wyniósł w I kwartale 2008 r. 28,8 mln zł co oznacza wzrost o 0,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2007 r.
Przychody Multimedia Polska w I kwartale 2008 r. wyniosły 115 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA 56,6 mln zł.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.