dodano: 2007-10-10 21:27 | aktualizacja:
2007-10-10 21:36
autor: Janusz Sulisz |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Polska to kolejny kraj w Europie, w którym kanał Nickelodeon zamierza zdobyć widzów. Kanał jest bardzo popularny m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Holandii.
Dotąd MTV Polska miała obawy przed wprowadzeniem Nickelodeon do Polski, ale w końcu i ten kanał znajdzie się w ofercie polskich platform cyfrowych (nie wiadomo dokładnie których, ale pewno tych gdzie jest większość kanałów MTV Polska) i wybranych sieci kablowych.
- Zdajemy sobie sprawę, że sektor dziecięcych kanałów telewizyjnych w Polsce jest bardzo konkurencyjny - mówi Izabella Wiley, dyrektor generalny MTV Networks Polska. - Repertuar programowy stacji ustalony będzie po dokładnym przeanalizowaniu badań etnograficznych, które są oparte na obserwacjach w domach badanych - powiedziała Magdalena Adamska, odpowiedzialna za start kanału Nickelodeon Polska.
Nickelodeon skierowany jest do widzów w wieku od 2 do 14 lat. Założeniem programowym stacji jest prezentacja jedynie pozytywnych treści, bez agresji i przemocy. Mimo, że stacja nie wystartowała jeszcze w Polsce, niektóre jej produkcje są już u nas znane, np. "SpongeBob" czy "Dora the Explorer".
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.