dodano: 2007-09-19 17:09 | aktualizacja:
2007-09-19 17:11
autor: Janusz Sulisz |
źródło: nasn
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- NASN pokazuje to, co najlepsze w sportach Ameryki Północnej, w tym relacje z ponad 800 wydarzeń sportowych rocznie (między innymi NHL, NFL i MLB) w 32 państwach Europy – powiedział Michael Morrison, Dyrektor Handlowy w NASN
- Kibice już nie będą musieli wybierać między wyjazdem a ulubionymi sportami. Umowa ze Starwood umożliwia osobom podróżującym po Europie – służbowo czy też prywatnie – oglądanie meczów oraz programów sportowych produkowanych przez ESPN w komfortowym pokoju hotelowym o każdej porze dnia i nocy.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że NASN będzie dostępny w naszych europejskich hotelach - stwierdziła Susanne Barfoed, Wiceprezes odpowiedzialna za marketing Starwood w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. – Wysoki standard oferowanych przez nas usług jest dla nas powodem do dumy. Ci, którzy lubią amerykańskie sporty, będą usatysfakcjonowani mogąc oglądać je 24 godziny na dobę w hotelach objętych umową.
Dzięki trzyletniemu kontraktowi NASN dociera do 80 hoteli, czyli do ponad 20 000 pokojów hotelowych dziennie w Polsce, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Włoszech, Francji, Holandii, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Finlandii, Szwecji, Danii, Bułgarii, Chorwacji, Portugalii, Monako oraz na Malcie i Węgrzech. NASN można oglądać w należących do Starwood hotelach: Westin®, The Luxury Collection®, Le Méridien®, Sheraton® i Four Points® by Sheraton.
W Polsce kanał jest już dostępny w hotelach Sheraton® w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz w warszawskich: Royal Méridien® Bristol i Westin®.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.