dodano: 2007-08-14 12:48 | aktualizacja:
2007-08-14 15:16
autor: Anita Dąbek |
źródło: tvn
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W porównaniu do II kwartału roku 2006:
- wszystkie kanały telewizyjne zwiększyły ogólny udział w rynku o 1,5 proc. (do 21,9 proc.);
- ogólny udział w rynku w prime time wzrósł o 0,4 proc. (do 20,7 proc.);
- całodobowy udział TVN 24 w rynku w grupie docelowej wzrósł o 2,1 proc. (do 5,7 proc.);
- liczba abonentów wszystkich płatnych programów wzrosła o ponad milion;
- przychody netto wzrosły o 32 proc. (do 407 mln zł);
- zysk operacyjny wzrósł o 23 proc. (do 156 mln zł), marża operacyjna wyniosła 38 proc.;
- wskaźnik EBITDA wzrósł o 25 proc. (do 172 mln zł), marża EBITDA wyniosła 42 proc., wyłączając koszty programu motywacyjnego EBITDA wynosiła 183 mln zł, a marża EBITDA wynosiła 45 proc.;
- zysk netto wyniósł 139 mln zł.
12 kwietnia TVN uruchomił zumi.pl, lokalizator internetowy, umożliwiający precyzyjną lokalizację przy użyciu map satelitarnych i hybrydowych. Natomiast 23 maja 2007 r. zakupił Mango Media, spółkę działającą na rynku telesprzedaży.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.