dodano: 2007-07-27 16:41 | aktualizacja:
2007-07-27 23:30
autor: Anita Dąbek |
źródło: advanced-television
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W raporcie znajdują się dokładne informacje o dochodach włoskiej telewizji: 3,9 mld euro z reklam, 2,22 mld euro z płatnej telewizji i PPV, 1,49 mld euro z opłat licencyjnych oraz 155 mln euro od innych operatorów. Więcej niż połowa dochodów (50,3 proc.) nadal zależy od reklam, ale ich udział ciągle spada. Z drugiej strony, udział płatnej telewizji wzrasta (28,5 proc. w porównaniu do 23,7 proc. w roku 2005), podczas gdy opłaty licencyjne spadają (19,2 proc. w porównaniu z 20,5 proc. rok wcześniej).
PPV było odpowiedzialne za 38,1 proc. całkowitych dochodów z naziemnych cyfrowych serwisów (w 2005 - 38,9 proc.), 33,6 proc. z satelity (54,5 proc.) i 28,3 proc. z innych sieci telekomunikacyjnych (6,5 proc.).
Mediaset zebrał 84 mln euro z płatnej telewizji (+133,3 proc.), tymczasem Telecom Italia Media uzyskało 10 mln euro (+73,7 proc.).
Całkowite dochody Sky Italia wyniosły 2,19 mld euro (+26,7 proc.), ze 128 mln euro, pochodzącymi z reklam, 2,03 mld euro z płatnej telewizji i 31 mln euro od innych serwisów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.