dodano: 2007-06-08 12:52 | aktualizacja:
2007-06-08 12:57
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Multimedia Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
To ewenement na polskim rynku. Operatorzy telekomunikacyjni zwykle ograniczają rozmowy określonymi limitami. W przypadku Multimediów brak ograniczeń.
- To prezent dla naszych lojalnych klientów. Ci, którzy mają już nasze dwie usługi: telewizję i internet, mogą za 49 zł miesięcznego abonamentu rozmawiać przez całą dobę, z abonentami wszystkich sieci stacjonarnych, w całej Polsce, bez żadnych limitów i za darmo. – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor Biura PR Multimedia Polska.
Jak to się opłaca operatorowi?
- Strategia Multimediów to pakietyzacja usług. To jest siła dużych operatorów, mających w swojej ofercie kilka usług. Tylko ich pakietyzowanie pozwala na wprowadzenie korzystniejszych upustów, niż w przypadku operatorów proponujących tylko jedną usługę. Opłaca się to abonentom, bo płacą mniej, korzysta też na tym operator, gdyż w ten sposób buduje lojalność swoich klientów. – dodała Krystyna Kanownik.
Darmowe rozmowy z całą Polską, bez żadnych limitów dedykowane są przede wszystkim stałym abonentom Multimediów. To im operator zaproponował miesięczny abonament za 49 zł. Pozostali, jak zawsze, mają możliwość dowolnego komponowania swojego pakietu usług np. dla korzystających tylko z jednej usługi koszt abonamentu wynosi 89 zł, a to i tak kwota dużo niższa niż w TP SA.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.