dodano: 2007-03-03 00:12 | aktualizacja:
2007-03-05 12:23
autor: Magadalena Mazurek |
źródło: DTG
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Każdy program będzie poprzedzony dwoma 30 sekundowymi reklamami, po których wyświetli się protokół identyfikacyjny.
Channel 4 zmienia całą swoją płatną zawartość serwisu na ogólnie dostępną. Do 7 dni po tym, gdy program był wyemitowany w telewizji, widz będzie go mógł zobaczyć w internecie za darmo. Sponsorzy, też znajdą coś dla siebie i będą wstanie poszerzyć swoje antenowe wpływy. Każdy show będzie wyświetlany z 10 sekundowym klipem sponsora tuż przed rozpoczęciem właściwego programu. Wiele firm takich, jak Halifax, Warner Bros Entertainment czy Paramount, chcących się tak reklamować, już zgłosiło się do Channel 4.
4oD dalej będzie pobierało opłatę za wszystkie amerykańskie serwisy premium oraz za wszystkie programy archiwalne. Pod koniec roku, Channel 4 zamierza wprowadzić serwis VOD na abonament.
Catch-up - jest terminem dotyczącym umów partnerskich między firmami a prywatnym kapitałem. Firma dzieli się ze swoimi partnerami preferowanym przychodem, jeżeli jakiś istnieje, wtedy firma wchodzi w okres 'nadganiania' (czyli catch-up) i otrzymuje cały udział, aż prawidłowa umowa o podziale przychodu zostanie podpisana.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.