dodano: 2006-12-14 15:37 | aktualizacja:
2006-12-14 16:24
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: DSpy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ostatnim czasie spółka uzyskała 213 mln funtów na inwestycjach za spółkami Doughty Hanson & Co, Goldman Sachs, Davy Stockbrokers i Adam Street Partners. Cześć pieniędzy zostanie wykorzystana do sfinansowania działań marketingowych nadawcy.
Nowe logo w kolorze czarnym i żółtym zadebiutuje w styczniu 2007 roku. Wtedy też rozpocznie się pierwsza, ogólnokrajowa kampania reklamowa. Pierwsze reklamy w ogólnopaństwowej i lokalnej prasie startują już w drugiej połowie grudnia.
Kanał telewizyjny Setanta Golf startuje w styczniu 2007 roku i tym samym abonenci będa mieć dostęp do ośmiu kanałów sportowych w platformie Sky, kablówce, Freeview i BT Vision za 15 funtów miesięcznie.
Setanta zapłaciła aż 392 mln funtów za prawa do emisji pakietu Premier League na trzy kolejne sezony i PGA Tour.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.