dodano: 2006-11-21 15:47 | aktualizacja:
2006-11-23 13:44
autor: Magda Kowalczyk |
źródło: informedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program wstępny konferencji organizowanej przez Informedia Polska:
Środa, 7 marca:
HDTV NA ŚWIECIE
1.
HDTV - czy nowa jakość w telewizji przełoży się na lepszą oglądalność i większą liczbę abonentów?
- Dotychczasowe doświadczenia z nadawania w HDTV
- HDTV na świecie
- Ostatnie prognozy dotyczące rozwoju technologii i jej spopularyzowania na rynku masowym
- Powstające nowe satelitarne kanały w HD
- Emisje naziemne DVB-T w HDTV
PLATFORMY CYFROWE
2.
HDTV na platformach cyfrowych – rynek, przewidywania, istniejący gracze
- Czy to już czas na HD i dlaczego
- Dotychczasowe doświadczenia: system kompresji, przepływność optymalna dla uzyskania wymaganej jakości obrazu
- Plany na nadawanie i uruchomienie programów w HD
- Standardy wysokiej rozdzielczości
- Plany na pozyskanie klienta
- Usługi dodatkowe wraz z HDTV
3.
Techniczne uwarunkowania oferowania treści wysokiej rozdzielczości
- Dostarczanie treści HD na różnych platformach – satelitarnych, kablowych, telekomunikacyjnych, naziemnych
- W jakim kierunku idą rozwiązania technologiczne
- Wachlarz usług
- Warunki techniczne konieczne do spełnienia, by oferować treści w HD
- Plany techniczne i możliwości set-top-boxów
ZAWARTOŚĆ PROGRAMOWA W HD
4.
HDTV z perspektywy dostawcy treści programowych – jak zwiększyć oglądalność oferując lepszą jakość kontentu
- Czy jest już wystarczający rynek by oferować treści w HD
- Jaki kontent najbardziej nadaje się do HD
- Tworzyć nowy kontent czy przystosowywać kontent w rozdzielczości standardowej do HD? Jak wygląda produkcja w HD?
- Jakie plany dalszego rozwoju i sprzedaży kontentu HD
5.
Stanowisko telewizji publicznej – jakie plany na produkcję i nadawanie programów wysokiej rozdzielczości
- Jakie są dotychczasowe doświadczenia i reakcja widzów
- Produkcja w wysokiej rozdzielczości
- Jakie standardy wysokiej rozdzielczości
- Plany na najbliższą przyszłość
HDTV W ELEKTRONICE UŻYTKOWEJ
6.
Technologia HDTV wśród sprzętu dla użytkownika końcowego – nowe możliwości dla rynku elektroniki użytkowej
- DH Ready a Full HD
- Potencjał na rynku detalicznym
- Jaka sprzedaż na rynku polskim – stan na dziś i prognozy na przyszłość
- Jakie plany na promocję lepszej jakości wśród konsumentów
7.
Audio w HDTV – czy technologie dźwięku dotrzymują kroku ulepszeniom w jakości obrazu
- Migracja do lepszych systemów audio
- Aspekty techniczne wdrożenia
8.
HD jako element cyfrowej rozrywki
- Technologia HD w domowym centrum rozrywki
- HD jako kolejny krok ku poszerzeniu oferty elektroniki użytkowej
- Jaka zawartość wysokiej rozdzielczości: gry, filmy …
Czwartek, 8 marca
HDTV NA RÓŻNYCH PLATFORMACH
9.
HD w sieciach kablowych
- Czy już czas na HD?
- Jak sieci kablowe zamierzają sprostać ofercie HD na platformach cyfrowych
- Jak technicznie i biznesowo przystosować sieć do przesyłania treści w HD
10.
HD w IPTV – techniczne i biznesowe aspekty wprowadzenia telewizji wysokiej rozdzielczości w sieci operatora telekomunikacyjnego
- Wymogi techniczne sieci – jak przystosować sieć do oferowania treści w HD
- Usługi dodatkowe w HD
- Plany na dystrybucję treści HD
11.
HD w Internecie
HDTV W DVB-T
12.
Plany uruchomienia naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T w Polsce
- Standard kompresji
- Harmonogram
- Perspektywy dla HDTV w DVB-T
13.
Telewizja naziemna w HDTV
- Możliwości techniczne, standard kompresji i przepływności, kiedy wdrożenie
- Czy satelitarna telewizja wysokiej rozdzielczości „uśmierci” cyfrową telewizję naziemną planowaną w standardowej rozdzielczości
- Czy będzie możliwość włączenia programów nadawanych w HDTV
- Jak metoda kompresji umożliwi emisję naziemną programów w HDTV
JAKA PRZYSZŁOŚĆ DLA HDTV W POLSCE
14.
Panel dyskusyjny: Strategie promocji HD, marketingu i sprzedaży nowej lepszej jakości na rynku detalicznym; jak nadawcy, operatorzy i producenci mogą współpracować by spopularyzować nową jakość
Dyskusja z udziałem nadawców, dostawców treści i producentów sprzętu konsumenckiego.
Zaproszeni prelegenci: ITI, ITI Neovision, ADB, Discovery Network Polska, TVP SA, Samsung Electronics Polska, Multimedia Polska, TP SA, Microsoft, UKE, POT.
strona Informedia-Polska
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.