dodano: 2006-11-03 14:13 | aktualizacja:
2006-11-03 14:41
autor: Janusz Sulisz |
źródło: inf. wł.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Okazuje się, że wejście trzeciej platformy n - telewizji nowej generacji wcale nie spowodował jakicholwiek problemów czy zmniejszonego przyrostu liczby abonentów obu pozostałych platform - Cyfrowego Polsatu i Cyfry+. Wręcz przeciwnie obie notują zwiększone zainteresowanie ofertą, a szczególnie dobrze idzie Cyfrowemu Polsatowi.
Okazuje się, że zachwyt platformą n już powoli przechodzi i w niektórych sklepach MediaMarkt i u innych dystrybutorów spokojnie można kupić nboxy HDTV. Sytuacja na rynku platform unormowała się.
Średnio jedna tzw. hurtownia Cyfrowego Polsatu, których jest w Polsce aż 24, potrafiła w ostatnich dwóch miesiącach sprzedać 3-4 tys. dekoderów z abonamentem na umowę. Łatwo więc policzyć, jakie wyniki osiąga Cyfrowy Polsat. Łączna liczba to około 75 tys., przy czym należy odjąć conajmniej 10 proc. tzw. wymian dekoderów. Dodatkowo do liczby tej należy dodać tzw. prepaidy z opcją na 7 miesięcy lub 1 roku z dekoderem na własność - gorzej sprzedawane w hurtowniach, ale za to lepiej poza nimi, bezpośrednio lub w nieautoryzowanych punktach (dużo poza Polskę).
W Cyfrowym Polsacie najczęściej jest sprzedawany pakiet Familijny.
Nieoficjalnie mówi się o pozyskaniu milionowego abonenta Cyfrowego Polsatu. Interesujące czy zostanie to jakoś wykorzystane marketingowo przez Cyfrowy Polsat (abonent dostanie samochód czy dobry LCD TV?).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.