Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W nowym raporcie U.S. Satellite Radio Forecast zawarto 66 proc. abonentów pozyskanych przez pakiety pay-radio w 2005 r. Stale rośnie też sprzedaż zestawów samochodowych pay-radio. W 2005 r., czyli od momentu uruchomienia tego typu usług sprzedano 2,5 mln. Za 5 lat będzie 6,9 mln pojazdów wyposażonych w satelitarne, cyfrowe tunery radiowe.
Teraz dwa konkurencyjne platformy radiowe, Sirius i XM przygotowują się do ekspansji serwisów na mp3 playery, oraz iPody. Wcześniej nie pozwalały im na to możliwości techniczne tych urządzeń, a także brak odpowiedniego oprogramowania. Wkrótce do dwóch liderów rynku dołączy trzeci gracz, który zamierza już na starcie zaoferować Amerykanom dostęp do ponad 200 rozgłośni.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.