Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
30-sekundowy film telewizyjny wprowadza widzów w magiczną atmosferę zbliżających się świąt. Przedstawia Cyfrelię, ikonę marki, w roli św. Mikołaja, który zostawia pod drzwiami mieszkania najlepszy gwiazdkowy prezent – bogactwo programów Cyfry+ dla każdego. Spot informuje o atrakcyjnej promocji cenowej na zakup Cyfry+: abonament za pół ceny do 4 miesięcy, aktywacja tylko 1 zł.
Oferta obowiązuje w pakietach Tematycznym, Komfortowym oraz Prestiżowym. Do pakietów podstawowych Cyfra+ proponuje dodatkowo w promocyjnych cenach wybór innych opcji, m.in. z Canal+ i HBO. Spot oglądać można od 4 listopada na antenie TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TV Puls.
Komunikację telewizyjną uzupełniają ogłoszenia prasowe publikowane od 2 listopada w codziennej prasie ogólnopolskiej, TV guidach, tygodnikach opiniotwórczych, pismach kobiecych, a także materiały BTL.
Kampanię Cyfry+ poprzedziły emisje spotu reklamowego Canal+ (zrealizowanego przez zespół autopromocji spółki Canal+ Cyfrowy), promującego ofertę programową na okres jesienno-zimowy.
Kreację kampanii Cyfry+ przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, spot telewizyjny Cyfry+ wyreżyserował Maciej Żak. Materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja ADAH Advertising. Planowanie i zakup mediów powierzono Mediaplanning Group.
W okresie przedświątecznym Cyfra+ zintensyfikowała również działania promocyjne skierowane do obecnych abonentów. W konkursach przygotowanych wspólnie z Canal+, HBO, Discovery Channel i Extreme Sports Channel do wygrania jest ponad 1000 nagród. Informacje o akcjach promocyjnych znaleźć można m.in. w serwisach Cyfra+ oraz w najnowszym numerze magazynu Plus+.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.