dodano: 2002-05-09 11:17 | aktualizacja:
2002-05-09 11:17
autor: Piotr Witkowski |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Akcja promocyjna potrwa do końca listopada. Jej wiodącym elementem będzie karta, która upoważnia do skorzystania z atrakcyjnych promocyjnych ofert przy zakupie Cyfry+ oraz - po podpisaniu umowy - do wzięcia udziału w losowaniu wielu nagród, m.in. sprzętu RTV i wycieczek zagranicznych, ufundowanych przez LibertyTV - kanał wchodzący w skład pakietu.
Karty rozprowadzane są w sieci punktów sprzedaży Cyfry+, w postaci wkładki do dodatku telewizyjnego Gazety Wyborczej oraz poprzez bezpośrednią wysyłkę do klienta. Otrzymać je mają zarówno zainteresowani ofertą platformy, jak i jej obecni abonenci, którzy zostaną nagrodzeni, jeżeli namówią do zakupu Cyfry+ swoich znajomych. Premiowani będą również dystrybutorzy, gdyż z myślą o nich wprowadzono program motywacyjny.
Poprzez akcję, płatny nadawca chce podkreslić atrakcyjnośc swojej oferty i zwiększyć efektywnośc sprzedaży. Służyć ma temu zachęcenie potencjalnych abonentów do odwiedzania punktów dystrybucyjnych.
Przebieg akcji zaplanowano dwuetapowo. W pierwszej części, promocyjna karta zachęca do sprawdzenia, jakie nagrody gwarantowane otrzyma klient przy zakupie platformy cyfrowej. W drugiej części, wśród nowych klientów i części obecnych abonentów, rozlosowanych zostanie 50 zestawów kina domowego, 25 panoramicznych telewizorów i 15 rodzinnych wycieczek zagranicznych. Losowania odbywać się będą w systemie cotygodniowym, przez 5 tygodni, począwszy od 17 października.
Całą akcję wspiera intensywna kampania reklamowa i promocyjna w Gazecie Wyborczej, TVP1, TVP2, RTL7, TVN oraz w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.