Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W dużym streszczeniu serwis „My Sky” nazwać można brytyjskim odpowiednikiem „Magazynu+” naszej rodzimej platformy. Jego funkcjonalność jest jednak o wiele bardziej zaawansowane.
Poza przekierowaniami do różnych serwisów interaktywnych, użytkownicy brytyjskiej platformy mogą przeczytać szczegółowe informacje na temat problemów technicznych, które najczęściej występują w Skyboxach. Mają także możliwość internetowego przelewu pieniędzy za abonament i uzyskania informacji na temat aktualizacji oprogramowania dla terminali.
- My Sky to szybki i praktyczny sposób na zarządzenie swoim kontem abonenckim. – powiedział Ian Shepherd, odpowiedzialny za Sky Interactive. – To alternatywa dla infolinii telefonicznej i innych form kontaktu z nami – dodał.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.