Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
58 proc. osób uważa, że w przyszłości ta forma emisji kanałów telewizyjnych będzie popularna. Digita, Elisa, MTV, Channel Four Finland, Nokia, TeliaSonera i publiczny nadawca YLE uczestniczyli w programie pilotażowym. 500 osób otrzymało do syspozyji telefony Nokia 7710, kompatybilne z technologią DVB-H.
Z przeprowadzonych badań wynika, że użytkownicy decydowali się na oglądanie nie tylko programów ogólnotematycznych, ale też ściśle nastawionych na jedną dziedzinę. Przeciętny uczestnik testu korzystał z technologii przez 20 minut dziennie, najaktywniejsi 30-40 minut.
Miejscem, gdzie najczęściej korzystano z serwisów DVB-H były środki miejskiego transportu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.