reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Sukces Amazonek w TV4

dodano: 2002-05-09 11:15 | aktualizacja: 2002-05-09 11:15
autor: Piotr Witkowski | źródło:

Dzięki wprowadzeniu na antenę "Amazonek", stacji TV4 udało się prawie dwukrotnie powiększyć udziały rynkowe wśród osób o ponadprzeciętnych dochodach i mieszkających w dużych miastach. Losy bohaterów programu można przez całą dobę śledzić na platformie Polsatu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z danych za okres od 9 lipca do 12 sierpnia wynika, iż największą widownię "Amazonki" zdobyły w paśmie emisji porannej, czyli o 9:45. Osiągnęły one wtedy udział 19 proc. w widowni w wieku od 16 do 49 lat, pochodzącej z miast posiadających co najmniej 100 tys. mieszkańców. Średni dobowy udział w tejże grupie wyniósł 10 proc.

Oglądalność programu zwiększa się im bliżej jest do jego zakończenia. W czasie codziennych wydań programu o 20.30, 64.1 proc. widowni stanowiły kobiety, a ponad 64 proc. widzów pochodzi z większych aglomeracji miejskich.

Nie wiadomo na razie, czy włączenie całodobowego przekazu "Amazonek" na platformie cyfrowej Polsatu przyczyniło się znacząco do wzrostu liczby abonentów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polsat Box


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier abonament za 2021 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2021 r. z wysyłką...

89 zł Więcej...

Kabelio: CAM CI+ 3 m gratis

Oryginalny, bezkartowy moduł (CAM) CI+ nowej szwajcarskiej platformy Kabelio z...

530 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 259 zł Więcej...