reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Sukces Amazonek w TV4

dodano: 2002-05-09 11:15 | aktualizacja: 2002-05-09 11:15
autor: Piotr Witkowski | źródło:

Dzięki wprowadzeniu na antenę "Amazonek", stacji TV4 udało się prawie dwukrotnie powiększyć udziały rynkowe wśród osób o ponadprzeciętnych dochodach i mieszkających w dużych miastach. Losy bohaterów programu można przez całą dobę śledzić na platformie Polsatu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z danych za okres od 9 lipca do 12 sierpnia wynika, iż największą widownię "Amazonki" zdobyły w paśmie emisji porannej, czyli o 9:45. Osiągnęły one wtedy udział 19 proc. w widowni w wieku od 16 do 49 lat, pochodzącej z miast posiadających co najmniej 100 tys. mieszkańców. Średni dobowy udział w tejże grupie wyniósł 10 proc.

Oglądalność programu zwiększa się im bliżej jest do jego zakończenia. W czasie codziennych wydań programu o 20.30, 64.1 proc. widowni stanowiły kobiety, a ponad 64 proc. widzów pochodzi z większych aglomeracji miejskich.

Nie wiadomo na razie, czy włączenie całodobowego przekazu "Amazonek" na platformie cyfrowej Polsatu przyczyniło się znacząco do wzrostu liczby abonentów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polsat Box


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Miernik Combo GTMedia V8 Finder Pro DVB-S2/T2/C USZKODZONA FONIA

Miernik marki GTMedia dla pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

399 zł Więcej...

Miernik Satlink ST-6986 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem i testerem optycznym

Miernik Satlink ST-6986 do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2, naziemnych...

1 749 zł Więcej...