reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Sukces Amazonek w TV4

dodano: 2002-05-09 11:15 | aktualizacja: 2002-05-09 11:15
autor: Piotr Witkowski | źródło:

Dzięki wprowadzeniu na antenę "Amazonek", stacji TV4 udało się prawie dwukrotnie powiększyć udziały rynkowe wśród osób o ponadprzeciętnych dochodach i mieszkających w dużych miastach. Losy bohaterów programu można przez całą dobę śledzić na platformie Polsatu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z danych za okres od 9 lipca do 12 sierpnia wynika, iż największą widownię "Amazonki" zdobyły w paśmie emisji porannej, czyli o 9:45. Osiągnęły one wtedy udział 19 proc. w widowni w wieku od 16 do 49 lat, pochodzącej z miast posiadających co najmniej 100 tys. mieszkańców. Średni dobowy udział w tejże grupie wyniósł 10 proc.

Oglądalność programu zwiększa się im bliżej jest do jego zakończenia. W czasie codziennych wydań programu o 20.30, 64.1 proc. widowni stanowiły kobiety, a ponad 64 proc. widzów pochodzi z większych aglomeracji miejskich.

Nie wiadomo na razie, czy włączenie całodobowego przekazu "Amazonek" na platformie cyfrowej Polsatu przyczyniło się znacząco do wzrostu liczby abonentów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polsat Box


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...