dodano: 2002-05-09 11:15 | aktualizacja:
2002-05-09 11:15
autor: Piotr Witkowski |
źródło:
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Z danych za okres od 9 lipca do 12 sierpnia wynika, iż największą widownię "Amazonki" zdobyły w paśmie emisji porannej, czyli o 9:45. Osiągnęły one wtedy udział 19 proc. w widowni w wieku od 16 do 49 lat, pochodzącej z miast posiadających co najmniej 100 tys. mieszkańców. Średni dobowy udział w tejże grupie wyniósł 10 proc.
Oglądalność programu zwiększa się im bliżej jest do jego zakończenia. W czasie codziennych wydań programu o 20.30, 64.1 proc. widowni stanowiły kobiety, a ponad 64 proc. widzów pochodzi z większych aglomeracji miejskich.
Nie wiadomo na razie, czy włączenie całodobowego przekazu "Amazonek" na platformie cyfrowej Polsatu przyczyniło się znacząco do wzrostu liczby abonentów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.