Jak zapewnia nadawca, w rezultacie powstała oprawa, która jest zarówno świeża, jak i pełna energii. Nowe logo TVN jest minimalistyczne, ale jednocześnie dynamiczne - „idealnie oddaje charakter marki TVN”.- Przy projektowaniu nowej oprawy musieliśmy pamiętać o jednym kluczowym aspekcie - spójności wizerunku TVN na wszystkich polach. Chcemy, aby nasza marka była atrakcyjna zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Dlatego nowa oprawa graficzna wykracza poza obszar telewizji i obejmuje wszystkie możliwe kanały i formy przekazu. Mamy nadzieję, że widzowie poczują, tak jak my, argentyńskie słońce i optymizm, które wybijają się z nowej identyfikacji wizualnej TVN
- mówi Piotr Rucki, dyrektor Działu Kreacji TVN Warner Bros. Discovery.
- Już na wczesnych etapach projektowania zdaliśmy sobie sprawę, że subtelne zmiany w logo sprawią, że będzie ono bardziej odpowiednie dla marki, ale nie chcieliśmy stracić jego ikoniczności, wpływu i rozpoznawalności na polskim rynku telewizyjnym. Uprościliśmy więc logo, zastępując żółty kolor białym i zmodyfikowaliśmy kolor niebieski, aby znak był bardziej nowoczesny, ale jednocześnie zachował swoje dziedzictwo
- wyjaśnia Ezequiel Rormoser, dyrektor wykonawczy Superestudio.
Poprzez połączenie różnych elementów marki oraz akcentowanie idei wspólnego celu i emocji, Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery wraz z Superestudio stworzyli nową tożsamość marki TVN. Zmiany prowadzono wraz ze startem wiosennej ramówki TVN (więcej tutaj).- Cała idea nowej oprawy, opiera się o słowo „United”. Poprzez oprawę graficzną pokazujemy widzom, że TVN jest miejscem spotkań, gdzie różne perspektywy, kultury i idee łączą się w jedno. Logo, typografia, zdjęcia - wszystkie te elementy są ze sobą harmonijnie połączone, tworząc dynamiczne i wielokolorowe layouty. Oprawa oparta jest o zdjęcia gwiazd, ponieważ to one są autorytetami dla wielu widzów, niosą za sobą przekaz
- dodaje Robert Przyszlak, dyrektor Departamentu Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.
Zapis nazwy w chilijskiej wersji logo TVN jest podobny do zapisu w logotypie polskiej wersji (inaczej zapisana jest litera „T”, polska wersja jest „pogrubiona”, w polskiej wersji napis zawarty jest w kole, na niebieskim tle, w chilijskiej wersji napis funkcjonuje samodzielnie). Na stronie internetowej nadawcy z Ameryki Południowej nazwa TVN zapisana jest kolorem czerwonym, jednak gdy przejdziemy na profile stacji w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram, X, Facebook i YouTube) odnajdziemy tam logotyp chilijskiej wersji z białym napisem TVN (przejdź na stronę). Czy logotypy obydwu TVN-ów są podobne? Pozostawiamy to opinii naszych Czytelników. Jeszcze bardziej podobne wydaje się logo TVN Panama...- W połowie lat 60. w Chile pojawiła się telewizja stanowiąca doskonałą możliwość włączenia całej populacji w życie społeczne, kulturalne i polityczne kraju. Dzięki tej inspiracji pod koniec tamtej dekady zaczęło nabierać kształtów utworzenie Televisión Nacional de Chile, TVN. Kanał publiczny, który od początku swojej działalności pozostaje w czołówce lokalnej branży telewizyjnej. I którego kamienie milowe idą w parze z historią telewizji w Chile
- informuje chilijski nadawca.
SAT Kurier - 11-12/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2022
12 zł Więcej...Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
35 zł Więcej...SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022
12 zł Więcej...