reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Rośnie liczba subskrybentów CDA Premium

dodano: 2023-11-09 11:53 | aktualizacja: 2023-11-09 12:34
autor: Jerzy Kruczek | źródło: CDA/satkurier.pl

CDA Premium Spółka CDA S.A. ogłosiła wyniki za trzeci kwartał 2023 roku. Na koniec września liczba aktywnych subskrypcji CDA Premium oraz pakietów Start i Podstawowy w ramach oferty CDA TV wyniosła 564 454 (wzrost o 26,8 proc. rok do roku). Przychody ze sprzedaży subskrypcji za trzeci kwartał wyniosły 19,27 mln zł, co oznacza wzrost o 22,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2022 roku.

CDA
CDA Premium


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W trzecim kwartale 2023 przychody CDA S.A. wyniosły 21,3 mln zł, co stanowi wzrost o 25 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, natomiast skumulowany przychód za pierwsze trzy kwartały br. urósł do 59,4 mln zł (wzrost rok do roku o 16 proc.). Z kolei zysk netto spółki za trzeci kwartał wyniósł 6,3 mln zł (wzrost rok do roku o 24 proc.), a tym samym skumulowany zysk netto od początku roku to 17,2 mln zł (wzrost o 18 proc.). Powyższe dane te obejmują zmiany stanu produktów.

W ostatnim czasie CDA znaczne powiększyło katalog filmów i seriali w usłudze CDA Premium do blisko 14 tys. Stale zwiększająca się liczba dostępnych pozycji filmowych to m.in. zasługa nowo pozyskanych partnerów w zakresie licencji oraz zacieśnianie współpracy z już istniejącymi dystrybutorami, takimi jak np. Monolith Films, Daro Film Distribution, S-MEDIA.TV czy Vivarto.

Ponadto na dzień 30 września 2023 roku w serwisie CDA znajdowało się blisko 482 tys. filmów wideo z kategorii CDA Premium Free, które spółka określa jako dodane przez zweryfikowanych partnerów i agencje MCN, współpracujące z CDA S.A.

Spółka może również pochwalić się dużym wzrostem w segmencie e-commerce, gdzie sprzedaż w trzecim kwartale wzrosła rok do roku o blisko 170 proc., a w stosunku do poprzedniego, drugiego kwartału 2023 o blisko 74 proc. Spółka od czerwca 2022 roku prowadzi sklep internetowy kapitanbomba.pl, w którym sprzedaje limitowane serie wysokogatunkowej odzieży i gadżety z uniwersum kapitana Bomby. Priorytetem spółki w tym zakresie jest oferowanie produktów o jak najlepszej jakości i stała kontrola procesu produkcji. To z kolei wymusza produkcję w Polsce i odbija się na marży, a mimo tego od początku br. sprzedaż w e-commerce wyniosła 3,3 mln zł.
 

– CDA funkcjonuje w bardzo konkurencyjnym środowisku o bardzo wysokim stopniu zagęszczenia usług VOD i dostępnych platform streamingowych. Mimo to spółka kolejny raz poprawia swoje wyniki w każdym istotnym obszarze. Warto też odnotować, że w przeciwieństwie do konkurencji i zdawałoby się wbrew aktualnemu trendowi nie podnieśliśmy jak dotąd cen usług, które pozostają na tym samym poziomie. Wydaje się, że nasi widzowie to doceniają – skomentował Wolfgang Laskowski, rzecznik prasowy CDA.



Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy streamingowe


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...