- Naszą misją w ABS jest bycie zaufanym partnerem w zakresie bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań satelitarnych. Dzięki naszej odświeżonej wizji i celowi zmieniamy naszą pozycję, aby dostosować się do nowych kierunków strategicznych, globalnego zasięgu i niezachwianego zaangażowania na rzecz naszych klientów
- powiedział Amit Somani, dyrektor generalny ABS.
- Nasze podstawowe wartości, takie jak elastyczność, zaufanie, szacunek i koncentracja, stanowią podstawę naszego dążenia do doskonałości i zadowolenia klientów. Naszym celem jest przekraczanie oczekiwań we wszystkim, co robimy – nie musimy być najwięksi, ale z pewnością możemy być najlepsi.
- Przykładem tej transformacyjnej podróży jest odświeżenie marki, które wprowadza nowy, współczesny branding, który pasuje do naszej długoterminowej wizji i wzmacnia nasze zaangażowanie w dostarczanie naszym klientom niezrównanej wartości i jakości – stwierdziła firma.
SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna
Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023
12 zł Więcej...Mini PC Homatics BOX R 4K
Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...
319 zł Więcej...Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC
Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...
399 zł Więcej...