dodano: 2023-10-19 12:02 | aktualizacja:
2023-10-19 12:48
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Netflix/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spośród produkcji dobre wyniki zapewniły Netflixowi przede wszystkim: 1. sezon serialu
„One Piece”, 3. sezony
„Wiedźmina” i
„Top Boy”, 4. sezon
„Sex Education”, film
„Love at First Sight” oraz ponadczasowy klasyk
„W garniturach”, a także wyprodukowane lokalnie: miniserial
„Ukochane dziecko” (Niemcy), 4. sezon
„Sintonii” (Brazylia), 1. sezon
„Guns & Gulaabs” (Indie) oraz miniserial
„Tapie” (Francja).
Jak informuje Netflix, zainteresowanie planem subskrypcyjnym z reklamami stale rośnie - w trzecim kwartale liczba użytkowników tego planu wzrosła o prawie 70 proc., a 30 proc. nowych użytkowników Netflixa zdecydowało się na plan z reklamami (wynik uwzględnia tylko te kraje, gdzie oferowany jest plan z reklamami).
- Ostatnie 6 miesięcy było wyzwaniem dla naszej branży, biorąc pod uwagę połączone strajki scenarzystów i aktorów w USA. Chociaż osiągnęliśmy porozumienie z WGA, trwają negocjacje z SAG-AFTRA. Zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu pozostałych kwestii, aby każdy mógł wrócić do pracy przy tworzeniu filmów i programów telewizyjnych, które pokochają widzowie - czytamy w liście do akcjonariuszy.
W trzecim kwartale 2023 roku liczba subskrypcji Netflixa w USA i Kanadzie wzrosła o 1,75 mln do
77,32 mln, w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki o rekordowe 3,95 mln do
83,76 mln, w Ameryce Łacińskiej o 1,18 mln do
43,65 mln, a w regionie Azji i Pacyfiku o 1,88 mln do
43,65 mln.
Średni przychód z subskrypcji Netflixa najwięcej wyniósł w USA i Kanadzie -
16,29 dol., a najmniej w regionie Azja-Pacyfik - 7,62 dol. W regionie EMEA, do którego należy Polska, było to 10,98 dol.
Jak widać, wprowadzenie utrudnień w darmowym współdzieleniu kont w żaden sposób nie zaszkodziło Netflixowi.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.