reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Współpraca DAZN i Grupy Canal+

dodano: 2023-08-12 15:07 | aktualizacja: 2023-08-12 16:12
autor: Anita Kaźmierska | źródło: DAZN/satkurier.pl

DAZN Canal+ 12 sierpnia br. Grupa DAZN wchodzi na francuski rynek, oferując dostęp do transmisji meczów Ligue 1 Uber Eats za pośrednictwem kanału linearnego CANAL+ Ligue 1. Jednocześnie DAZN uruchamia we Francji kanał linearny DAZN 1, który będzie oferowany 1,2 mln abonentów sportowej oferty CANAL+, bez dodatkowych opłat. Zapewni on dostęp do transmisji Ligi Mistrzyń UEFA, belgijskiej Juliper Pro League oraz sportów walki, w tym boksu. Jest to efekt strategicznego partnerstwa dystrybucyjnego DAZN z Grupą CANAL+.

twitter.com/canalplusgroupe
CANAL+ DAZN twitter.com/canalplusgroupe


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Francuscy subskrybenci DAZN będą mogli uzyskać na kanale CANAL+ Ligue 1 dostęp do transmisji Ligue 1 Uber Eats, a konkretnie 2 meczów kolejki (pozostałe można oglądać wyłącznie w Amazon Prime Video). Dodatkowo, jako globalny partner NFL, klienci DAZN będą mieli możliwość dodania do swojego pakietu opcji NFL Game Pass - jedynego sposobu na dostęp do każdego meczu NFL, w tym play-offów i Super Bowl.

Subskrybenci DAZN będą mogli uzyskać dostęp do usługi poprzez aplikacje na smartfony, tablety, telewizory smart i inne urządzenia. Z czasem aplikacja DAZN zostanie udostępniona w ramach usługi myCANAL (francuski odpowiednik polskiego CANAL+ online). Planowana jest też współpraca z innym partnerami dystrybucyjnymi.

Jednocześnie DAZN uruchamia kanał linearny DAZN 1, który będzie oferowany bez dodatkowych opłat 1,2 mln abonentów sportowej oferty CANAL+, zapewniając dostęp do transmisji Ligi Mistrzyń UEFA, belgijskiej Juliper Pro League oraz sportów walki, w tym boksu.
 

- DAZN jest niesamowicie podekscytowany startem we Francji, zwłaszcza możliwością dostarczania meczów Ligue 1 Uber Eats za pośrednictwem CANAL+ Ligue 1 bezpośrednio do naszych klientów. Rynek francuski to rynek, któremu przyglądaliśmy się od dłuższego czasu, ponieważ wierzymy, że w tak dobrze rozwiniętych mediach i gospodarce cyfrowej istnieje ogromny potencjał dla treści, produktów i usług DAZN. Oprócz dostarczania najwyższej jakości treści DAZN, w tym dwóch najlepszych meczów Ligue 1 co tydzień, za pośrednictwem naszej zlokalizowanej aplikacji, w ramach naszej umowy z CANAL+ zaoferujemy kanał linearny DAZN 1. To początek długoterminowych relacji z francuskimi fanami sportu, ponieważ chcemy zbudować najlepszą platformę rozrywki sportowej i zapewnić większą dystrybucję oferty

- powiedział Shay Segev, CEO Grupy DAZN.

Francja będzie 7. kluczowym dla DAZN rynkiem w Europie (obok Belgii, Hiszpanii, Niemiec, Portugalii, Wielkiej Brytanii i Włoch) i 11. na świecie.

Dostęp do DAZN we Francji kosztuje w promocji 9,99 euro, a po jej zakończeniu cena ta wzrośnie do 14,99 euro.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...