reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Automatyczna obsługa klienta

dodano: 2002-05-09 11:17 | aktualizacja: 2002-05-09 11:17
autor: Piotr Witkowski | źródło:

Wizja TV i UPC Telewizja Kablowa wprowadziły system głosowej obsługi klienta. Teraz bez łączenia się z konsultantem można sprawdzić m.in. stan swojego konta abonenckiego, a także wziąć udział w konkursie.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W sierpniu wprowadzono także nowe faktury. Jest to część reorganizacji obsługi klienta. Od września zarówno abonenci Wizji TV, jak i UPC będą obsługiwani jedynie przez konsultatntów Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klienta w Katowicach. Wprowadzony został także nowy, łatwy do zapamiętania numer: (32) 9480.

Dzięki wprowadzeniu systemu informacji głosowej będzie można uzyskać wiele informacji bez potrzeby łączenia się z konsultantem. Korzystanie z usługi możliwe jest jedynie dla osób posiadających telefon z wybieraniem tonowym.

Dla abonentów przygotowano również specjalny konkurs. Wybierając odpowiednie cyfry na klawiaturze telefonu należy odpowiedzieć na trzy pytania. Nagrodami są przenośne odtwarzacze kasetowe, radio-budziki i przenośne radia.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii CYFRA+


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...