Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie liczba subskrybentów WBD wyniosła
54 mln (spadek o 1,3 mln w drugim kwartale 2023 roku), a na rynkach międzynarodowych, w tym w Polsce,
41,8 mln (spadek o 0,5 mln). Wzrosło za to globalne
ARPU - średni przychód na subskrybenta, o 0,23 dol. do
7,71 dol.
Przypomnijmy, że 23 maja br. w Stanach Zjednoczonych
usługa streamingowa HBO Max została przekształcona w Max, zyskując treści platformy discovery+, którą to wchłonęła. Największą zmianą było wprowadzenie nowych cen oraz większej ilości treści w rozdzielczości 4K.
W Polsce do rebrandingu HBO Max na Max dojdzie dopiero w 2024 roku.
Przychody z subskrypcji discovery+, HBO i Max/HBO Max za drugi kwartał 2023 roku wyniosły
2,732 mld dol. (wzrost o 14 proc. w porównaniu z analogicznym kwartałem 2022 roku). Koszty operacyjne wyniosły 2,735 mld dol., co dało
skorygowaną EBITDA na poziomie
-3 mln dol. To wzrost o 555 mln dol. w porównaniu z zeszłym rokiem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.